Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
| KONTAKT
|
Kokohi no Jutsu
Wersja I:
Technika genjutsu polegająca na wytworzeniu lub zmianie dowolnego obiektu w oczach przeciwnika. Przeciwnik będzie przekonany iż wytworzony przedmiot rzeczywiście istnieje. Wielkość wytworzonego lub zmienionego przedmiotu zazwyczaj jest niewielka, więc nie wchodzą tutaj w grę żadne obiekty przekraczające objętość połowy ludzkiego ciała. Jest to jedna z podstawowych iluzji i służy do zmylenia, bądź zaskoczenia przeciwnika.
Uwaga! przedmiot, który chcemy przemienić musi być nieruchomy / nie ożywiony.
Wersja II:
Technika genjutsu polegająca na wytworzeniu lub zmianie dowolnego obiektu w oczach przeciwnika. Przeciwnik będzie przekonany iż wytworzony przedmiot rzeczywiście istnieje. Wielkość wytworzonego lub zmienionego przedmiotu może maksymalnie wynosić objętość ludzkiego ciała. Jest to jedna z podstawowych iluzji i służy do zmylenia, bądź zaskoczenia przeciwnika.
Uwaga! przedmiot, który chcemy przemienić może być ruchomy / ożywiony. Dostępne od genjutsu rangi C
Wersja III:
Technika genjutsu polegająca na wytworzeniu lub zmianie dowolnego obiektu w oczach przeciwnika. Przeciwnik będzie przekonany iż wytworzony przedmiot rzeczywiście istnieje. Wielkość wytworzonego lub zmienionego przedmiotu może maksymalnie wynosić objętość słonia. Jest to jedna z podstawowych iluzji i służy do zmylenia, bądź zaskoczenia przeciwnika.
Uwaga! przedmiot, który chcemy przemienić może być ruchomy / ożywiony. Dostępne od genjutsu rangi B
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Utsusemi no Jutsu
Technika genjutsu, stosowana w celu zmylenia zmysłu słuchu wroga. Ninja, który wpadnie w tą iluzję ma wrażenie, że dźwięk dochodzi z każdej strony przez co nie wie skąd spodziewać się nadchodzącego ataku. Dzięki temu można zaskoczyć przeciwnika szybkim ciosem od tyłu. Aby zastosować tą technikę należy widzieć swoją ofiarę. W celu zorientowania się, że jesteśmy pod wpływem genjutsu wymagana jest reakcja na poziomie 25. Genjutsu to odbiera możliwość zlokalizowania nadchodzącego ataku przy pomocy słuchu.
Chakra: 1000
Chakra za Utrzymanie: 250
____________________________________________________________________________
Kori Shinchū no Jutsu
Technika Genjutsu mająca na celu zmylenie przeciwnika i zamknięcie go w swego rodzaju pułapce. Złapanej osobie zdaje się, że kręci się w kółko, przez co nie może dojść do żadnego punktu zaczepienia. Bardzo przydatna technika w celu zgubienia pościgu, bądź zdezorientowania, zmęczenia czy zdenerwowania przeciwnika. Aby użyć techniki należy widzieć swoją ofiarę.
Technika nie wywołuje fizycznych odczuć u przeciwnika służy jedynie do zmylenia go. Na otwartej przestrzeni jest bezużyteczna z racji tego, że można łatwo złapać punkt zaczepienia.
Chakra: 1000
Utrzymanie: 250
____________________________________________________________________________
Ryū Yanagi
Wersja I:
Bardzo prosta technika genjutsu. Tworzy ona około 20 atakujących ostrzy utrudniając identyfikację tego od którego pochodzi prawdziwy atak.
W celu zorientowania się, że jesteśmy pod wpływem genjutsu wymagana jest reakcja na poziomie 25, w przypadku posiadania reakcji na poziomie przynajmniej 35 jesteśmy w stanie zidentyfikować prawdziwy atak.
Wersja II:
W celu zorientowania się, że jesteśmy pod wpływem genjutsu wymagana jest reakcja na poziomie 30, w przypadku posiadania reakcji na poziomie przynajmniej 40 jesteśmy w stanie zidentyfikować prawdziwy atak.
Dostępne od genjutsu rangi C
Chakra: 2000
____________________________________________________________________________
Narakumi no Jutsu
Wersja I:
Jest to genjutsu polegające wykonaniu dwóch pieczęci i zaatakowaniu zmysłu wzroku przeciwnika.
Po wykonaniu pieczęci i spojrzeniu w oczy, użytkownik ukazuje przeciwnikowi przerażające wizje, które osłabiają jego stan psychiczny, a w przypadku niskiego poziomu odporności psychicznej (witalność równa 10) mogą nawet doprowadzić do utraty przytomności. Genjutsu może także służyć do chwilowego zasłonięcia widoku przeciwnikowi, ponieważ przez okres około 1,5s nie jest on stanie nic wokół siebie zobaczyć przez spadające liście.
Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 30 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze C.
Genjutsu można przełamać poprzez użycie techniki Kai lub poprzez zranienie się. Na czas trwania techniki oponent posiada o 20 reakcji mniej i jednak nie jest ona brana pod uwagę przy naszej ocenie czy jestesmy pod wpływem genjutsu. Zranienie użytkownika także sprawi, że genjutsu przestanie działać.
Wersja II:
Wizje nasilają się dodatkowo opad liści trwa 2s zamiasy 1,5s. Przeciwnik nie posiadający przynajmniej 30 witalności tracą przytomność po upływie kilku sekund trwania techniki - dość czasu na próbę przełamania.
Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 40 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze B.
Na czas trwania techniki oponent posiada o 20 reakcji mniej i jednak nie jest ona brana pod uwagę przy naszej ocenie czy jestesmy pod wpływem genjutsu
Ujemna reakcja utrzymuje się jeszcze jedną turę po zakończeniu działania techniki na skutek traumatycznych wizji (działa tylko raz na walkę).
Dostępne od genjutsu rangi A
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Nehan Shoja no Jutsu
Wersja I:
Technika genjutsu mająca na celu uśpienie przeciwnika. Użytkownik składa jeden znak i skupia się mocno na technice. Złapanej osobie wydaje się że widzi opadające pióra i mimowolnie staje się senna.
Z każdą chwilą uczucie zmęczenia staje się coraz większe, aż w końcu po upływie 3 tur przeciwnik zostaje uśpiony i staje się całkowicie bezbronny.
Z genjutsu można uwolnić się dzięki technice Kai lub raniąc użytkownika. Osoba, która używa jutsu, przez cały czas musi pozostać w bezruchu ze względu na wymagane skupienie, dlatego najlepiej używać jej z ukrycia.
Technika obejmuje swym działaniem wszystkie osoby znajdujące się w pobliżu, a jej zasięg jest dość duży - jest w stanie nawet uśpić cały stadion. Aby użyć techniki nie trzeba widzieć swoich ofiar.
Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 30 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze C.
Wersja II:
Czas trwania usypiania skraca się do 2 tur. Dodatkowo podczas tego procesu możemy się poruszać.
Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 35 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze C.
Dostępne od genjutsu rangi A
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 1000
____________________________________________________________________________
Enmu Bunshin no Jutsu
Technika Genjutsu polegająca na stworzeniu wokół przeciwnika tłumu niematerialnych klonów, które mają za zadanie pozorować ataki.
W przeciwieństwie do zwykłego Bunshin no Jutsu, te klony po otrzymaniu obrażeń nie znikają - wszystkie ataki przez nie przenikają.
Bezpieczny wśród swych kopii użytkownik może wyczekać na odpowiedni moment, a następnie uderzyć w słaby punkty rywala.
Podobnie jak w przypadku zwykłych technik klonowania należy zapisywać przy pomocy skryptu ukrywającego swoją pozycję wśród tłumu klonów (z przodu, z tyłu, kiedy szykujemy się do uderzenia itd.). Klonów jest około 100. Z techniki można się wydostać przy pomocy techniki Kai lub uderzając użytkownika. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 30 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze C. Technika wymaga jednej pieczęci.
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Kanashibari no Jutsu
Technika Genjutsu mająca na celu wywołanie przerażenia u ofiary, a tym samym obniżenia jego zdolności bojowych.
Po złożeniu jednego znaku, dookoła przeciwnika pojawiają się trzy, wielkie tygrysy, które zaczynają krążyć i go osaczać.
Przerażona ofiara ma problemy ze skupieniem się na walce, a jej reakcja obniża się o 20 punktów na czas działania tego Genjutsu i jest ona brana pod uwagę przy naszej ocenie czy jesteśmy pod wpływem genjutsu.. Do schwytania przeciwnika wymagany jest kontakt wzrokowy. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 35 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze C. Genjutsu nie odnosi skutku jeśli jesteśmy w stanie oddalić się od tygrysów co jest możliwe tylko w wypadku wzniesienia się na wysokość minimum 3m.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________
Raigen Raikouchuu
Wersja I:
Bardzo przydatna technika genjutsu, polegająca na wysłaniu wiązki światła, pochodzącej prosto z ciała używającego.
Światło bijące od użytkownika świeci na tyle długo, by oślepić każdego w promieniu kilkudziesięciu metrów.
Efekt oślepienia utrzymuje się przez trzy tury. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 40 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze B. Technika wymaga 4 pieczęci.
Wersja II:
Czas trwania oślepienia wydłuża się do 4 tur. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 40 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze B. Technika wymaga 4 pieczęci.
Dostępne od genjutsu rangi S
Chakra: 3000
____________________________________________________________________________
Magen: Jigoku Kōka no Jutsu
Wariant I:
Genjutsu zadające bezpośredni fizyczny ból przeciwnikowi. Wydaje mu się, że z nieba bezpośrednio na niego spada wielka ognista kula.
Jest on w stanie poczuć fizyczny ból, który owa kula zadaje. Genjutsu trwa przez jedną turę, a do jego wykonania potrzebujemy wykonania kombinacji 5 znaków co jeszcze zwiększa przekonanie przeciwnika o tym, że jest to prawedziwa technika. By nie stracić przytomności w skutek działania tej techniki trzeba posiadać przynajmniej 25 punktów witalności. Fizyczny ból nie jest jednak odczuwalny jeśli posiadamy na niego z jakiegoś powodu odporność.
Użytkownik nie może się poruszać na czas trwania techniki. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 40 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze B. Po zakończeniu techniki wszystkie statystyki osoby narażonej na jej działanie spadają o 10 punktów na okres 2 tur. Technika wymaga 5 pieczęci.
Wymaga kontaktu wzrokowego
Wariant II:
By nie stracić przytomności w skutek działania tej techniki trzeba posiadać przynajmniej 40 punktów witalności. Fizyczny ból nie jest jednak odczuwalny jeśli posiadamy na niego z jakiegoś powodu odporność. Użytkownik nie może się poruszać na czas trwania techniki. Po zakończeniu techniki wszystkie statystyki osoby narażonej na jej działanie spadają o 10 punktów na okres 3 tur. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 45 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze B.
W tym wariancie technika nie wymaga pieczęci.
Wymaga kontaktu wzrokowego. Dostępne od genjutsu rangi S
Chakra: 5 000
____________________________________________________________________________
Hanabira no esukēpu
Sztuka iluzji pozwalająca na niepostrzeżoną ucieczkę. Wszystko przez to, że jeśli znajdujemy się bliżej niż 5m od przeciwnika lub wykonamy jakikolwiek atak w jego kierunku iluzja natychmiastowo znika. W iluzji tej użytkownik rozpada się na tysiące płatków kwiatów, które lecą w kierunku przeciwnika a następnie go oblatują utrudniając ruchy. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że przez 3s przed rozpadem na płatki kwiatów, w ostatnim miejscu pobytu użytkownika widzi się go wykonującego ostatnią czynność czyli np. stoi w miejscu lub biegnie w jego kierunku, a na prawdziwego wizji już nie ma.
Technika wymaga 5 pieczęci. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 30 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze C. Bez posiadania sharingana zdanie sobie z tego sprawy jest możliwe dopiero po rozpadzie użytkownika na płatki kwiatów.
Chakra: 4 000
Chakra za utrzymanie: 2 000
____________________________________________________________________________
Magen: Jubaku Satsu
Technika bardzo krótkiego zasięgu, bo może być wykonana z zaledwie 3m od przeciwnika. Dodatkowo trzeba wykonać 5 pieczęci, a sam użytkownik na czas trwania techniki nie może się poruszać. Za przeciwnikiem pojawia się drzewo, a sam użytkownik rozpływa się w powietrzu, które momentalnie oplata go gałęziami blokując możliwość wykonywania technik. Można wykonać jedynie techniki Magen: Kyōten Chiten oraz Kai. Po 3-4s z drzewa wyłania się iluzja użytkownika, która przebija kunai'em szyje lub inny wybrany organ przeciwnika. Genjutsu to przesyła faktyczny impuls obrażeń do mózgu przez co jest tak skuteczne. Nie bronią przed nim żadne właściwości ciała oraz defensywa, ponieważ w rzeczywistości nie zadaje fizycznych obrażeń jedynie przesyła informacje o nich do mózgu dodatkowo doprawiając to efektywną wizualizacją. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 50 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze B.
Wymaga kontaktu wzrokowego
Chakra: 8 000
____________________________________________________________________________
Mikazuki no Mai
Technika genjutsu będąca w rzeczywistości połączeniem Genjutsu i Ninjutsu.
Użytkownik tworzy bardzo realistyczne iluzje siebie dodatkowo posiadając możliwość przemieszczenia siebie w miejsce jednej z iluzji (element ninjutsu, oczywiście musimy napisać w skrypcie ukrywającym naszą pozycje). Razem z iluzjami pędzi w kierunku przeciwnika, a ten nie wie, który jest tym prawdziwym. Minusem techniki jest to, że wymaga ona sporego czasu na przygotowanie - około 4s, podczas, którego nie możemy wykonywać innych technik oraz to, że jej maksymalnym zasięgiem jest 5m. Dodatkowym minusem jest to, że szybkość przemieszczania się użytkownika jak i iluzji zależna jest tylko i wyłącznie od jego szybkości. Jeśli ktoś jest szybszy jest w stanie uciec. Kolejnym minusem jest to, że iluzja utrzymuje się jedynie przez okres 5s. Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 50 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze A.
Chakra za jedną iluzje: 3 000
Chakra za ewentualną podmianę z iluzją na początku techniki: 2 000
Dostępne od ninjutsu rangi A, iluzje powstają w tej samej odległości od przeciwnika co użytkownik
Kokuangyo no Jutsu
Najbardziej zaawansowana technika Genjutsu kontrująca nawet Doujutsu takie jak Sharingan i Byakugan oraz umiejętność sensoryka.
Dodatkowym atutem techniki jest to, że wymaga ona wykonania zaledwie jednej pieczęci oraz wizji na przeciwnika bez konieczności złapania z nim kontaktu wzrokowego. Technika spowija przeciwnika w absolutnej ciemności bez możliwości wyjścia przy pomocy Kai czy też wyjścia przy pomocy nawet Eternal Mangenkyo Sharingana. Jedynym sposobem jest bezpośrednie zadanie obrażeń użytkownikowi. Narzędziem, którym możemy się posługiwać jest jedynie słuch i tylko na nim możemy polegać nie pomoże nawet próba oświetlenia, ponieważ wszystko dzieje się w naszej głowie.
Żeby zdać sobie sprawę z bycia pod wpływem genjutsu trzeba posiadać przynajmniej 60 reakcji lub wiedzę na temat genjutsu na randze S.
Chakra: 10 000
Chakra za utrzymanie: 3 000
Koszt PR: 20
Offline
Forum oparte na FluxBB