Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 19-03-2016 17:24:14

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Hachimon Tonkou

Hachimon Tonkou
Jt1hc9C.png

Umiejętność polegająca na otwieraniu wewnętrznych bram w układzie chakry, które powodują niesamowity przypływ siły i szybkości na krótki okres czasu. Jest to niestety "miecz obusieczny" - im więcej bram zostanie otwartych, tym dotkliwsze będą skutki uboczne po użyciu.

Poziom I: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi D włącznie. Możemy używać tylko I bramy. Możliwość stworzenia własnej techniki maksymalnie rangi D.
Poziom II: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi C włącznie. Możemy używać od I do III bramy.
Poziom III: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi B włącznie. Możemy używać od I do V bramy.
Poziom IV: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi A włącznie. Możemy używać od I do VII bramy.
Poziom V: Możliwość nauczenia się technik umiejętności do rangi S włącznie. Możemy używać od I do VIII bramy.

Uwaga: Po odpaleniu kolejnej bramy liczony jest tylko jej czas niezależnie od pozostałego!
             Oznacza to, że jeśli mieliśmy 1 turę do zakończenia I bramy to odpalając II mamy jej czas do zakończenia działania bram.
             Żadna statystyka nie może nigdy spaść poniżej 10. Technik możemy używać dopiero po nauczeniu się ich.

Kaimon (I Brama)
Zwiększa szybkość o 10 punktów statystyk na czas użycia, oraz pozwala na wykonanie techniki Omote Renge.

Poziom I: 6 tur
Poziom II: do końca walki
Poziom III: do końca walki
Poziom IV: do końca walki
Poziom V: do końca walki

Bonusy w sumie:
+ 10 szybkość

Kyuumon (II Brama)
Zwiększa szybkość o następne 10 punktów statystyk, a ciało przestaje odczuwać ból i zmęczenie.

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: 5 tur
Poziom III: do końca walki
Poziom IV: do końca walki
Poziom V: do końca walki

Bonusy w sumie:
+ 20 szybkość

Seimon (III Brama)
Zwiększa witalność o 10 punktów statystyk. Ciało przestaje ograniczać wykorzystanie mięśni przez co użytkownik jest zdolny do wykonania techniki Ura Renge. Warto także wspomnieć, iż skóra używającego przyjmuje czerwony kolor ze względu na przepływ ogromnych ilości chakry we wnętrzu ciała. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają o 10 punktów.

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: 2 tury
Poziom III: 6 tur
Poziom IV: do końca walki
Poziom V: do końca walki

Bonusy w sumie:
+ 20 szybkość
+ 10 witalność

Shoumon (IV Brama)
Zwiększa szybkość i witalność o 10 punktów, tym samym potęgując jeszcze bardziej efekt poprzedniej bramy. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają o 25%

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: 4 tury
Poziom IV: 6 tur
Poziom V: do końca walki

Bonusy w sumie:
+ 30 szybkość
+ 20 witalność

Tomon (V Brama)
Zwiększa szybkość o 20 punktów statystyk, a  dzięki czemu użytkownik staje się tak szybki, iż normalne oko nie jest w stanie go zauważyć, gdy się porusza. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają o 50%

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: 2 tury
Poziom IV: 4 tury
Poziom V: 5 tur

Bonusy w sumie:
+ 50 szybkość
+ 20 witalność

Keimon (VI Brama)
Zwiększa witalność o następne 20 punktów, natomiast szybkość pozostaje taka jak przy poprzedniej bramie i już się nie zwiększa. Pojawia się możliwość użycia techniki Asa Kujaku. Po zakończeniu działania nasze statystyki spadają do 10 punktów.

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: nie można użyć
Poziom IV: 3 tury
Poziom V: 4 tury

Bonusy w sumie:
+ 50 szybkość
+ 40 witalność

Kyoumon (VII Brama)
Zwiększa witalność o  30 punktów i szybkość o 20 punktów. Każdy atak użytkownika staje się niezwykle niebezpieczny dla przeciwników. Pojawia się również możliwość wykonania techniki Hirutora. Po zakończeniu działania tracimy przytomność i wymagamy hospitalizacji.

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: nie można użyć
Poziom IV: 2 tury
Poziom V: 3 tury

Bonusy w sumie:
+ 70 szybkość
+ 70 witalność

Shimon (VIII Brama)
Zwiększa witalność oraz szybkość o 30 punktów. Użytkownik zyskuje niesamowitą moc, lecz ma ona swą cenę - po zakończeniu działania tej bramy następuje zatrzymanie akcji serca (Na misji wiąrze się to z resetem konta, a w przypadku wyzwania dostajemy czterodniową blokade na używanie tej umiejętności). Dodatkowo zyskujemy możliwość użycia Sekizou oraz Yagai

Poziom I: nie można użyć
Poziom II: nie można użyć
Poziom III: nie można użyć
Poziom IV: nie można użyć
Poziom V: 3 tury

Bonusy w sumie:
+ 100 szybkość
+ 100 witalność

Uwaga: Po zakończeniu działania Shimon umieramy

techniki

Omote Renge (C)
AEx0GPj.png
Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Użytkownik wybija w górę swojego przeciwnika kopniakiem w podbródek. Następnie w powietrzu owija go bandażem i z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemię głową.

Chakra: 0
Bonus na czas użycia: +15 szybkości, +10 zręczności
Wymaga: Hachimon Tonkou brama I (Kaimon)
________________________________________________________________________________

Ura Renge (B)
ryCSYVF.png
Potężna technika Taijutsu do wykonania której wymagane jest otwarcie III bramy (Seimon) oraz bandaż owinięty na jednym z przedramion. Użytkownik wybija oponenta w powietrze i po serii kilku szybkich ciosów uderza go prosto w brzuch jednocześnie przywiązując do niego bandaż. Przeciwnik pod wpływem uderzenia odlatuje bezwładnie w przeciwną stronę, a wtedy używający techniki przyciąga go z całych sił za pomocą bandaża i wyprowadza potężne uderzenie skierowane w brzuch rywala używając jednocześnie ręki i nogi. Oponent uderza z impetem o ziemię i odnosi obrażenia w zależne od witalności.
Dodatkowe info:

Poziom II: W momencie ukończenia techniki Hachimon Tonkou się dezaktywuje bez względu na to ile pozostało jeszcze tur użycia i nie można otworzyć żadnej bramy aż do końca walki. Dodatkowo użytkownik jest wykończony fizycznie i wszystkie jego statystyki zmniejszają się o połowę.
Poziom III: Nasze statystyki po użyciu zmniejszają się o 20 punktów natomiast bramy nie zostają zamknięte.
Poziom IV: Nasze statystyki zmniejszają się o 10 punktów natomiast bramy nie zostają zamknięte.
Poziom V: Brak skutków ubocznych
VIII brama: Brak skutków ubocznych
(Żadna statystyka nie może nigdy spaść poniżej 10)

Chakra: 0
Bonus na czas użycia: Szybkość +35
Wymaga: Hachimon Tonkou brama III (Seimon)
________________________________________________________________________________

Asa Kujaku (A)
zEWanir.png
Do wykonania tej techniki, niezbędne jest otwarcie szóstej bramy. Ninja przeprowadza na przeciwniku błyskawiczną serię ogromnej ilości uderzeń. Ciosy są takie silne, że w wyniku uderzeń za użytkownikiem pojawia się wiele płomyków tworzących "ogon pawia". W momencie ukończenia techniki Hachimon Tonkou się dezaktywuje bez względu na to ile pozostało jeszcze tur użycia i nie można otworzyć żadnej bramy aż do końca walki. Wyjątkiem jest użycie VII lub VIII bramy zaraz po zakończeniu działania techniki.
Dodatkowe info:

Poziom IV: Po wykonaniu techniki użytkownik jest wykończony fizycznie i wszystkie jego statystyki zmniejszają się o połowę.
Poziom V: Ciosy w wyniku tarcia o powietrze tworzą płomienie które można wykorzystać w charakterze pocisków. Statystyki spadają o 20 punktów po użyciu.
VIII brama: Brak skutków ubocznych
(Żadna statystyka nie może nigdy spaść poniżej 10)

Chakra: 0
Bonus na czas użycia: Szybkość +50
Wymaga: Hachimon Tonkou brama VI (Keimon)
________________________________________________________________________________

Hirutora (S)
dcLpcmI.png
Jest to potężne jutsu, która wymaga otwarcia 7 bramy - Kyoumon. Osoba która użyje owej techniki, otrzymuje niesamowitą szybkość i siłę. Shinobi przybiera odpowiednią pozycję i wykonuje zwykłe uderzenie lecz o wielkiej szybkości, w czasie tego ataku zbierana jest ogromna masa powietrza pod wysokim ciśnieniem, a następnie zostaje uwolniona by wytworzyć falę uderzeniową przypominającą wściekłego tygrysa. Dzięki tej technice, użytkownik może zabić nawet kilkunastu stojących w zwartej grupie przeciwników, a fala uderzeniowa może powalić ludzi w odległości kilometra. Niestety użycie Hirutory niesie ze sobą wielkie ryzyko - osoba, która jej użyje jest niezdolna do kontynuowania walki i nie może walczyć przez określony okres czasu przez wymaganą hospitalizację. Możliwe jest kontynuowanie walki poprzez otwarcie VIII bramy. Tracimy jednak 10 statystyk z powodu wycieńczenia organizmu.
Dodatkowe info:

Poziom IV: Tracimy przytomność i wymagamy hospitalizacji.
Poziom V: Tracimy przytomność i wymagamy hospitalizacji, chyba że otworzymy VIII bramę.
VIII brama: Tracimy 10 punktów statystyk.
(Żadna statystyka nie może nigdy spaść poniżej 10)

Chakra: 0
Bonus na czas użycia: Szybkość +50, Witalność +50
Wymaga: Hachimon Tonkou brama VII (Kyoumon)
________________________________________________________________________________

Sekizou (S)
qFshQcj.png
Do wykonania wieczornego słonia, niezbędne jest otwarcie ósmej bramy. Ciosy użytkownika hachimon tonkou są tak szybkie i uderzają z taką siłą że może używać powietrza jako broń. Technika składa się z 6 ciosów ("tąpnięć") przypominających z wyglądu nogi słonia. Z każdym uderzeniem użytkownik jest coraz szybszy, aż do finalnego szóstego uderzenia. Prawie nikt nie jest w stanie wytrzymać tej techniki, są do tego zdolne jedynie osoby o witalności porównywalnej z tą użytkownika i to tylko przy mocnych technikach ochronnych. Po użyciu tej techniki wszystkie nasze statystyki spadają o 20 punktów jednak możemy kontynuować walkę aż do zakończenia działania bramy.
(Żadna statystyka nie może nigdy spaść poniżej 10)

Chakra: 0
Bonus na czas użycia: Szybkość +10 po każdym tąpnięciu, Witalność +20
Wymaga: Hachimon Tonkou brama VIII (Shimon)
________________________________________________________________________________

Yagai (S)
Dveuaha.png
Jest to najpotężniejsza technika umiejętności Hachimon Tonkou. Użytkownik przyjmuje pozę a otaczająca go krwawa aura przybiera kształt smoka. Ninja skacze w stronę celu z niewyobrażalną szybkością wykonując 1 kopnięcie, które jest zwane nocną ćmą. Przeciwnik umiera natychmiastowo, ponieważ technika niszczy doszczętnie ciało przeciwnika. Przeżycie tej techniki jest niemal niemożliwe, nawet susano miałoby problem z jej zablokowaniem. Będąc najpotężniejszą techniką Ośmiu Wewnętrznych Bram, najbardziej nadwyręża ciało użytkownika pozostawiając go na skraju śmierci, a jego ciało powoli zamienia się w popiół, ze względu na ogromne wyładowania jego czakry. Siła tej techniki jest tak duża, że noga wykorzystana do tej techniki zostaje całkowicie pogruchotana.

Chakra: 0
Bonus na czas użycia: Szybkość +80, Witalność +50
Wymaga: Hachimon Tonkou brama VIII (Shimon)
________________________________________________________________________________


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB