Shintenshin no Jutsu (D)

Technika polegająca na przeniesieniu się do umysłu innej osoby lub zwierzęcia. Po wykonaniu tego jutsu użytkownik przejmuje kontrolę nad przeciwnikiem, a jego prawdziwe ciało pozostaje bezbronne. Duch używającego techniki porusza się tylko po linii prostej. Jeżeli nie uda mu się trafić w cel, to nie pozostaje mu nic innego jak powrócić do swojego ciała, co jednak zajmuje trochę czasu (3 tury). Techniki najlepiej używać z ukrycia, gdzie nasze prawdziwe ciało będzie bezpieczne. Posiadając większą witalność (co najmniej o 10 punktów) od osoby używającej tego jutsu, możemy wyrzucić ją ze swojego ciała, odzyskując nad nim kontrolę. Jeśli przeciwnik zostanie zraniony lub zabity, to samo czeka osobę znajdującą się w jego ciele.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 1000
Shindenshin no Jutsu (C)

Technika ta pozwala na komunikację z sojusznikami na polu bitwy. Wymagana jest znajomość ich chakry, a tym samym umiejętności sensoryczne w celu nawiązania kontaktu. Technika ta może zostać użyta także na wrogów. Łatwo jest zerwać takowy kontakt poprzez atak na użytkownika. W przypadku gdy została użyta na nas wystarczy posiadać 20 punktów witalności.
Chakra: 1000
Chakra za utrzymanie: 500
Wymaga: Sensoryk
Shinranshin no Jutsu (B)

Użytkownik formuje specjalną pieczęć, a następnie przejmuje kontrolę nad ciałem innego człowieka lub zwierzęcia.
Aby tego dokonać, należy trafić we wroga niewidzialną energią poruszającą się po linii prostej z dość dużą prędkością.
W przeciwieństwie jednak do techniki Shintenshin no Jutsu, ta technika nie wymaga przenoszenia się do umysłu wybranego celu.
Użytkownik jest więc całkowicie świadomy swoich czynów. Osoba, na której jutsu zostało użyte również jest w pełni świadoma jednak nie jest w stanie kontrolować swoich ruchów. Utrzymując tą technikę, nie mamy możliwości wykonywania żadnych innych czynności ponieważ cały czas musimy trzymać złożony znak. Posiadając większą witalność od osoby używającej tego jutsu (co najmniej 20 punktów), możemy przełamać działanie techniki, tym samym odzyskując kontrolę nad swoim ciałem.
Chakra za osobę: 5000
Chakra za utrzymanie: 2000
Wymaga: Shintenshin no Jutsu
Shinran Enbu no Jutsu (A)

Ulepszona wersja Shinranshin no Jutsu. Użytkownik formuje specjalną pieczęć, a następnie przejmuje kontrolę nad ciałem innego człowieka lub zwierzęcia. Aby tego dokonać, należy trafić we wroga niewidzialną energią poruszającą się po linii prostej z dość dużą prędkością.
W przeciwieństwie jednak do techniki Shintenshin no Jutsu, ta technika nie wymaga przenoszenia się do umysłu wybranego celu.
Użytkownik jest więc całkowicie świadomy swoich czynów. Osoba, na której jutsu zostało użyte całkowicie traci świadomość. Mankamentem techniki jest to, że ma ona znacznie słabszą siłę toteż zadziała tylko na przeciętnych shinobi. Utrzymując tą technikę, nie mamy możliwości wykonywania żadnych innych czynności ponieważ cały czas musimy trzymać złożony znak, jednak przemieszczanie się jak na najbardziej wchodzi w grę. Posiadając odpowiednią witalność (co najmniej 30 punktów), możemy przełamać działanie techniki, tym samym odzyskując kontrolę nad swoim ciałem. Uwaga! Za pomocą tej techniki można kontrolować jednocześnie do 6 osób.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 500 (za każdą osobę)
Wymaga: Shinranshin no Jutsu
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu (A)

Zaawansowana pułapka używana jedynie przez członków klanu Yamanaka. Użytkownik przesyła swoją duszę do kukły, a tym samym jego ciało staje się podatne na ataki. Kukła ta posiada na sobie specjalną pieczęć która zostaje aktywowana gdy kukła zostanie zaatakowana.
Jeśli znajdowała się ona do 10m od przeciwnika jego dusza wędruje do kukły natomiast użytkownika do ciała przeciwnika.
Podczas kontroli przeciwnika wszystkie obrażenia przechodzą także na użytkownika, jednak jeśli opuści on wystarczająco szybko jego ciało jest się w stanie od nich uchronić. Niewątpliwym plusem jest także to, że powrót duszy jest szybki i trwa 1 turę.
Chakra za kontrolę kukły: 3000
Chakra za utrzymanie kontroli kukły: 1000
Chakra za aktywację pułapki: 5000
Chakra za utrzymanie kontroli nad przeciwnikiem: 2000
Wymaga: Shindenshin no Jutsu