Spis rang dostępnych w grze i sposoby na ich uzyskanie.
Student Akademii
Jutsu
Rangi D: 4
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Rangi A: 0
Rangi S: 0
Chakra bazowa: 10.000
Punkty Statystyk: 40
Otrzymywane: brak.
Wymagania: założenie karty postaci.
Genin
Jutsu
Rangi D: +1
Rangi C: +0
Rangi B: +0
Rangi A: +0
Rangi S: +0
Chakra bazowa: 12.000
Punkty Statystyk: +20
Otrzymywane: Opaska Ninja.
Wymagania: zdanie Egzaminu na Genina
Od tej rangi można wykonywać misje.
Chunin
Jutsu
Rangi D: +1
Rangi C: +2
Rangi B: +0
Rangi A: +0
Rangi S: +0
Chakra bazowa: 15.000
Punkty Statystyk: +15
Otrzymywane: strój Chunina, dodatkowa umiejętność początkowa.
Wymagania: Ranga Genina, Dostanie przyzwolenia na awans od organizatora turnieju geninów.
Tokubetsu Jounin
Jutsu
Rangi D: +1
Rangi C: +1
Rangi B: +1
Rangi A: +0
Rangi S: +0
Chakra bazowa: 18.000
Punkty Statystyk: +15
Otrzymywane: Dodatkowa natura chakry.
Wymagania: ?
Jounin
Jutsu
Rangi D: +1
Rangi C: +1
Rangi B: +1
Rangi A: +1
Rangi S: +0
Chakra bazowa: 20.000
Punkty Statystyk: +15
Otrzymywane: Dodatkowa natura chakry (w przypadku pominięcia rangi Tokubetsu Jounin'a.)
Wymagania: ?
Sannin
Jutsu
Rangi D: +1
Rangi C: +1
Rangi B: +1
Rangi A: +1
Rangi S: +1
Chakra bazowa: 25.000
Punkty Statystyk: +15
Otrzymywane: brak.
Wymagania: ?
Legendarny Sannin
Jutsu
Rangi D: +1
Rangi C: +1
Rangi B: +1
Rangi A: +1
Rangi S: +2
Chakra bazowa: 30.000
Punkty Statystyk: +20
Otrzymywane: brak.
Wymagania: ?
Nukenin
▼Podstawowe założenia
Podstawowe założenia:
- Statystki oraz ilość technik pozostaje identyczna jak w przypadku rang równoległych.
- Osoby posiadające Rangę Nukenina zmuszone są płacić 125% cen w sklepach, ze względu na to, że ceny na czarnym rynku są wyższe.
- Nukenini mogą wykonywać misje jedynie samodzielnie, dodatkowo najniższą Rangą misji jakiej mogą się podjąć jest Misja Rangi C. (Ze względu na to by Nukenin nie ganiał króliczków po polu)
- Wymogi co do podejmowania misji pozostają identyczne jak dla Rang równoległych.
- Nukenini posiadają zasadę serii zwycięstw*.
- Nukenini nie mogą przystępować do organizowanych Egzaminów.
- Wymogi co do tworzenia organizacji przez Nukeninów zostają obniżone o 1 osobę.
- Nukenini będą posiadali wycenę w KP. (Początkowo 3.000 Yen)
- Decyzja jest nieodwołalna (Ew. wyjątek przy dobrym powodzie).
- Prawo do wyzwania przeciwnika***.
Wymagania:
- Pozytywnie zakończona misja ucieczki**.
- Minimum. 400 Postów.
- Chęć porzucenia wioski.
Otrzymane:
- Przekreślona opaska wioski.
- Oficjalny list gończy.
▼Misja ucieczki
*Misja ucieczki:
Każdy kto ze chce opuścić swoją rodzimą wioskę będzie musiał wpierw przejść Specjalną misję prowadzoną przez Administrację. Misja ta będzie na poziomie misji Rangi B/A, w zależności od rangi osoby uciekającej. Misja ta będzie na tyle trudna by zwykły szarawy Genin mógł na niej zginąć. Śmierć jednak nie będzie powodowała Resetu KP a jedynie zakończenie ucieczki niepowodzeniem oraz tygodniową przerwą w wykonywaniu misji.(Jak można by powierzyć zadania osobie która chciała zdradzić) Jednakże jeżeli danej osobie uda się z powodzeniem zakończyć misję otrzyma ona Rangę Nukenina C (Chyba, że Ranga osoby przystępującej jest wyższa niż Chunin) oraz zyska wynagrodzenie równe 120% wynagrodzenia podstawowego misji którą odbyła. (Jeżeli misja ucieczki była na poziomie Rangi B to otrzymuje 120% wynagrodzenia misji Rangi B). Limity postów również są wyższe od podstawowych o 50%, jednocześnie misja musi być wykonywana na wysokim poziomie inaczej może również zostać niezaliczona.
▼Seria zwycięstw
**Seria zwycięstw:
Każdy Nukenin rozpoczyna walki z standardowym wynagrodzeniem za wygraną równych: 3PR i 300 Yen. Każde zwycięstwo, które zakończone musi być śmiercią przeciwnika, zwiększa wygraną o 1 PR i 100 Yen podstawowego wynagrodzenia aż do magicznej liczby 10PR i 1000 Yen za wygraną. Dodatkowo każda wygrana przez niego walka zwiększa posiadaną w KP wartość o 500 Yen i 4PR. W momencie przegranej walki przez Nukenina traci on całą uzbieraną serię oraz traci 10% aktualnie posiadanych PR i Yen. Ucieczka z pola walki jest równoznaczne z przerwaniem serii lecz Nukenin nie traci 10% PR i Yen. Natomiast osoba, która pokonała Nukenina otrzymuje zawartą w jego KP wycenę, a ta powraca do stanu początkowego równego 3.000 Yen.
▼Prawo do wyzwania
***Prawo do wyzwania:
W momencie gdy Nukenin wyzwie kogoś na CB na wyzwanie osoba ta musi je przyjąć o ile zgodne to jest z regulaminem działu. Dodatkowo osoba ta musi być online oraz nie mieć zgłoszonego w tym czasie urlopu. Osoba wyzwana musi posiadać Rangę równą bądź wyższą od wyzywającego. Jeżeli osoba wyzywana posiada niższą Rangę przysługuje jej możliwość odmowy.
Dodatkowo zasada ta ma drugą stronę medalu a mianowicie każdy gracz z Rangą niższą bądź równą Nukeninowi może go wyzwać na wyzwanie i ten również nie może odmówić.
▼Zdobywanie wyższych Rang
Zdobywanie wyższych Rang:
Awans z Nukenina C na Nukenina B:
- Wykonane przynajmniej 10 misji Rangi C
- Seria zwycięstw zaliczona przynajmniej na poziomie 4 pod rząd
- Minimum 700 postów.
- Pokonana osoba z Rangą Jounina (o ile na forum znajduje się taka osoba)
- Wykonanie specjalnej misji Rangi A o tematyce ataku na własną wioskę
Awans z Nukenina B na Nukenina A:
- Wykonane przynajmniej 20 misji Rangi C
- Wykonane przynajmniej 10 misji Rangi B
- Seria zwycięstw zaliczona przynajmniej na poziomie 6 pod rząd
- Minimum 1200 postów.
- Pokonana osoba z Rangą Sannina (o ile na forum znajduje się taka osoba)
- Zajęcie podium podczas Turnieju Rang Wyższych
- Wykonanie specjalnej misji Rangi A o tematyce ataku na własną wioskę
Awans z Nukenina A na Nukenina S:
- Wykonane przynajmniej 50 misji Rangi C
- Wykonane przynajmniej 20 misji Rangi B
- Wykonane przynajmniej 15 misji Rangi A
- Seria zwycięstw zaliczona przynajmniej na poziomie 7 pod rząd
- Minimum 2500 postów.
- Pokonana osoba z Rangą Legendarnego Sannina (o ile na forum znajduje się taka osoba)
- Wykonanie specjalnej misji Rangi S o tematyce ataku na własną wioskę
- Wygrany Turniej Rang Wyższych
▼Przełożenie Rang
Przełożenie Rang:
Nukenin C -> Chunin
Nukenin B -> Jounin
Nukenin A -> Sannin
Nukenin S -> Legendarny Sannin

PROJEKT (60%) - Invincible