________________________________________________________________________________
Shikyaku no Jutsu (D)

Ta technika dodaję zwierzęcy instynkt, zwiększa szybkość i odruchy użytkownika. Technika jest stosowana przez Klan Inuzuka, jako podstawa stylu walki, oraz do umiejętności tropicielskich i łowieckich, z powodu wyostrzonych paznokci itp., a także z "dzikszych oczu".
Chakra za użycie: 2000
Chakra za utrzymanie: 500
Wymagania: Posiadanie specjalnego zwierzaka (jedynie dla klanu Inuzuka)
Poziom I:
Dodatkowo podczas użycia: +5 do witalności, +5 do zręczności + 5 do szybkości
Dostępny od rangi D.
Poziom II:
Dodatkowo podczas użycia: +10 do witalności +10 do zręczności +10 do szybkości na czas użycia.
Dostępny od rangi B.
Poziom III:
Dodatkowo podczas użycia: +10 do witalności +15 do zręczności +10 do szybkości na czas użycia.
Dostępny od rangi A.
________________________________________________________________________________
Tsūga (D)

Użytkownik obraca się wokół własnej osi, dzięki czemu zadaje potężne obrażenia. Atak ten może być wykonywany przez dwie postaci jednocześnie (Gatsūga), przez co przeciwnik ma mniejsze szanse na uniknięcie ataku, a ten sam w sobie staje się potężniejszy.
Chakra: 500
Technika dodaje 10 do szybkości na czas użycia.
________________________________________________________________________________
Gatsūga (C)

Użytkownik i jego zwierzę kręcą się wokół własnej osi i atakują przeciwnika z niebywałą szybkością raniąc go. Jest to ulepszoną odmianą techniki Tsūga.
Chakra od osoby: 750
Technika dodaje 15 do szybkości na czas użycia.
________________________________________________________________________________
Jūjin Bunshin (C)

Dzięki tej technice zwierzę jest w stanie przemienić się w swojego właściciela. Jutsu to jest punktem wyjściowym do wielu technik.
Zwierze po przemianie ma takie same statystyki jak jego właściciel.
Chakra: 3000 (Shinobi i jego pupil muszą zapłacić po połowię)
Technika utrzymuje się 10 tur.
________________________________________________________________________________
Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō (B)

Użytkownik i jego zwierzę zamieniają się w jedno stworzenie – w przypadku psa - wielkiego, dwugłowego wilka. Ataki, które zadaję są potężne, ponieważ są sumą umiejętności postaci wykonujących technikę.
Chakra za przemianę: 8000 (Shinobi i jego pupil muszą zapłacić po połowię)
Technika utrzymuje się przez 10 tur.
________________________________________________________________________________
Chō Garōga (B)

Technika swoim wyglądem podobna jest do Tsugi, lecz jej siła jest na tyle duża by zniszczyć trzy bramy Rashōmon bez stracenia mocy.
Szybkość na czas użycia +20
Wymagania: Wcześniejsze użycie Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō lub Jinjū Kongō Henge — Santōrō
Chakra: 5000 (Shinobi i jego pupil muszą zapłacić po połowię)
________________________________________________________________________________
Jinjū Kongō Henge — Santōrō (A)

Mocniejsza wersja techniki Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Tym razem shinobi łączy się ze swoim zwierzęciem i replikom, którą musi wcześniej stworzyć. Siła takiego połączenia jest niewyobrażalna, a takie monstrum jest w stanie przebić się przez niemalże każdą obronę.
Chakra: 12000 (Wszystkie osoby płacą po 4000)
Technika utrzymuje się 10 tur.
________________________________________________________________________________
Ooiga Gatenga (A)

Technika wymaga wcześniejszej przemiany w przypadku psa gigantycznego trzygłowego wilka.
Użytkownik zwija się w kulę i toczy się z dziką prędkością w kierunku przeciwnika. Wytworzona rotacja jest niezmiernie silna, potrafiąc przedrzeć się przez wielu wrogów, z łatwością ich rozrywając. Prawdopodobnie technika byłaby w stanie przebić się przez pięć bram Rashōmon.
Szybkość na czas użycia: +30
Chakra: 9000 (Wszystkie osoby płacą po 3000)
Chakra za utrzymanie: 2000 (Płaci tylko użytkownik)
________________________________________________________________________________