Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 10-04-2016 20:31:09

Iwaru
2h6shfn.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 776
Windows 7Chrome 49.0.2623.112

Paczka zmian by Iwaru

Siemka.


Bez przedłużania :V.


1. Bunshin no Jutsu


Technika rangi D. Ktoś pomyśli co jest w tej technice nie tak? Otóż:

Mogą za to poruszać się wedle woli ich stwórcy, jednak jeśli twórca ich nie widzi, poruszają się na oślep

To zdanie jest kluczowe. Podczas, gdy wiele razy spotykano taką sytuację, gdzie np. ktoś pisał "Trzy moje postacie biegną na przeciwnika, 2 z przodu, jeden z tyłu". Logicznym jest, że wtedy twórca tych klonów musiałby być z tyłu, bo inaczej klony nie mogłyby być przed niego kontrolowane (jakby stał z przodu to nie widziałby dwóch pozostałych klonów, chyba, że by biegł jakoś tak tyłem i bokiem). Także samo mieszanie się gracza z klonami stoi pod dużym znakiem zapytania: bowiem wtedy gracz musiałby także widzieć wszystkie klony, by w ogóle móc je kontrolować. Zmierzam do jednej prostej konkluzji. Wydaje mi się, że po prostu wiele osób w ogóle nie bierze pod uwagę tego zapisku planując swoje akcje, zatem są one bardzo, ale to bardzo naciągane, jeśli w ogóle zgodne z opisem tej techniki. No, ale jeśli są 3 klony to tego tak bardzo nie widać, ale ja życzę komuś powodzenia jeśli chce stworzyć 30 takich klonów (musi mieć ninjutsu na A) i je wszystkie kontrolować, ukrywać się w ich tłumie czy coś takiego. Nie ma szans, by jednocześnie się ukrywał i widział WSZYSTKIE swoje klony (30). Zatem uważam, że ten dopisek jest całkowicie zbędny. Proponuję go zatem usunąć. Czyli kontrola klonów powinna być możliwa nawet wtedy, kiedy się ich nie widzi. Ale, żeby nie było tak łatwo można dodać coś w stylu "Bunshiny po wykonanym skoku znikają po ponownym dotknięciu ziemi". Czyli po prostu uniemożliwić tym klonom skoki.


2. Katon: Ryuuka no Jutsu


Technika rangi C. Tutaj zmiana będzie prosta. Po prostu wprowadzić dopisek, że użytkownik i jego ofiara muszą być połączeni jakąś liną (czy czymś tego rodzaju) i, że technika przemieszcza się po tej linie i jest niejako samonaprowadzania na cel (podąża po prostu po tej linie czy innej tego typu rzeczy). Albo inaczej, warunkiem wymaganym do użycia tej techniki jest właśnie oplątanie przeciwnika bądź bycie przez niego złapanym na jakąś linę (czy coś podobnego).
Tutaj macie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=4gET5o6fMKs - gdzie doskonale widać, że ta technika nie była ani razu użyta bez liny (czy czegoś podobnego w przypadku Anko).


3. Kwestia Chakry


Uważam, że po prostu jest za mało chakry bazowej na danych rangach. O ile na niskich rangach to nie jest zbyt duży problem, to na wyższych rangach robi się już spory. Załóżmy, że wbiłbym Legendarnego Sannina, wpakował 15 punktów statystyk w Chakrę i wyszłoby mi 45k chakry. Raptem aktywuję Mangekyou Sharingana (8k), Przyzwę Gamabuntę (20k) i użyję jakiegoś OP Katonu rangi S (10k) i jestem bez chakry w przeciągu 2 czy 3 tur. A przecież większość graczy nie pakuje aż 15 punktów w chakrę, nie? No to miejmy takiego LS'a z 30k chakry - z Magekyou Sharinganem. Włączy sobie MS'a, poużywa go sobie przez 7 tur i nie będzie miał chakry na nic innego. A jeśli będzie używał innych technik to wypstryka się z chakry w przeciągu 2 czy 3 tur. A weźcie sobie np. zobaczcie walkę Sasuke z Danzou. Ile ona trwała? Ile technik tam poszło? Przecież Danzou miał aktywnych chyba z 10 sharinganów jednocześnie, plus używał potężnych technik wiatru, plus przyzwał Baku ... i użył techniki samozniszczenia. I walka trwała jakieś 45 minut czy coś koło tego - przeliczając ilość postów na minuty walki: to nawet jeśli 1 post = 1 minuta, to nie idzie takiej walki stoczyć, bo po prostu gracze wypstrykają się z chakry. Zatem proponuję jakoś zwiększyć ilość chakry na wyższych rangach. Ewentualnie wprowadzić Umkę dodatkową, która by zmniejszała koszty chakry o połowę.


4. Kamui


Od razu powiem. Raczej będę brał Kamui jak wbiję MS'a, więc ta zmiana bezpośrednio mnie dotyka. Mam punkty związane z tą techniką:


a) Warianty Kamui powinny być jako oddzielne techniki. W sensie, że nie powinno się od razu dostawać wszystkich możliwych wariantów, tylko po kolei uczyć się ich jak zwykłych technik rangi S. To dość spory nerf, ale podyktowany tym, że w Anime taki Kakashi nie potrafił używać np. Nietykalności czy Teleportacji. Chociaż ... teoretycznie może to być podyktowane tym, że jedno oko odpowiada za Wciąganie a inne za Nietykalność i Teleportację. Nie potrafię tego dokładnie określić. Sam nie wiem co o tym myśleć, ale mówię po prostu wszystko co mi przychodzi na myśl.


b) Nietykalność powinna być limitowana. W sensie, że można ją utrzymywać tylko X tur. Jak to było pokazane podczas walki Konan z Obito ... Obito nie mógł wytrzymać 10 minutowej eksplozji, którą Konan zrobiła mu pod stopami i musiał ratować się Izanagi. Tak więc ... to też spory nerf, ale chcąc być fair, nie mogę przejść wobec tego obojętnie.


c) Teleportacja wydaje mi się teraz lekko useless. 2 sekundy znikania i 2 sekundy pojawiania. Serio nie może służyć do błyskawicznych ataków. Jednak to technika jakby nie było rangi S, a w takim układzie jest prawie całkowicie bezużyteczna (albo chociaż bardzo utrudnione jest korzystanie z niej) podczas walki. Co najwyżej na misjach może się do czego przydać. Proponuję dać temu lekkiego boosta i usunąć ten dopisek o tych 2 sekundach. Żeby dało się tym fajnie atakować [dblpt]D.


5. Shiki Fūjin


Technika pieczętującego Boga Śmierci czy coś takiego. Obecnie jest w klanie Uzumaki. Ale moim zdaniem nie powinna być. Powinno to być po prostu Ninjutsu rangi S. Dlaczego? Bo ani Sarutobi nie był Uzumaki. Ani Yondaime Hokage nie był Uzumaki. A ta dwójka do jedyni znani użytkownicy tej techniki. Po prostu ... ta technika nie należała do klanu Uzumakich. Tyle.


6. Kwestia Odległości i Szybkości


Zawsze mnie śmieszyło to, że gracze dystans 10 metrów przebiegają w 3 tury, unikając po drodze 40 technik przeciwnika, które on jakimś cudem zdążył wywalić. Proponuję zatem określić pewien przelicznik typu: każde 10 punktów szybkości pozwala na przebiegnięcie 5 metrów w czasie 2 sekund. Wtedy ninja mający 20 szybkości przebiegnie w 2 sekundy 10 metrów. Ninja mający 40 szybkości - 20 metrów w 2 sekundy, itd. itp. Proponuję wprowadzić taki przelicznik, dodając np. modyfikator do biegu/odskoku tyłem (np. 0,7). Wiem, że przeliczniki to zło, ale w tym wypadku to jakaś parodia. Ja w liceum robiłem 100 metrów w 10 sekund na pełnym sprincie, a teraz będąc shinobi (tj. moja postać) muszę biec przez jakieś 4 posty, zanim w ogóle dobiegnę celu i zaatakuję Kataną. To samo powinno dotyczyć szybkości składania pieczęci (Przelicznik na podstawie zręczności i szybkości) i czasu reakcji (na podstawie Reakcji). Załóżmy sytuację, że przeciwnik składa znaki do Gokakyou no Jutsu, ma 40 zręczności i 40 szybkości i Mistrza Pieczęci na poziomie I (20% szybsze pieczęcie). Ja mam 65 speeda i 30 zręczności i dzieli nas 5 metrów. Czy zdążę przebiec tą odległość i zadać cios zanim przeciwnik złoży znaki? Czy przeciwnik zorientuje się w porę (Czas reakcji - załóżmy, że ma 30 Reakcji) co zamierzam zrobić i przestanie składać znaki, robiąc unik? Jak prowadzący ma ocenić taką sytuację? Jak gracz ma ocenić czy dana akcja ma szansę na sukces? Moim zdaniem teraz to jest po prostu tak bardzo losowo. Widzę, że przeciwnik ma takie a nie inne statystyki, ja natomiast mam takie a nie inne. A tak na prawdę nie wiem na ile mogę sobie w danej sytuacji pozwolić, heh. Nie wiem czy jak Reikakure mając 50 szybkości biegnie tyłem, to ja mając 35 go dogonię czy nie. Takie orientacyjne przeliczniki by się bardzo przydały. Oczywiście mówiąc orientacyjne mam na myśli, no takie ... orientacyjne, ale które mogą się mniej lub bardziej wahać w zależności od sytuacji.


7. Kwestia ataków dystansowych


No i tutaj dochodzimy do bardzo denerwującej kwestii. Ataki dystansowe tak na prawdę nie działają na dystans, bo wystarczy, że przeciwnik jest 10 metrów od nas i nie trafimy go ani senbon ani kunaiem ani shurikenem czy Fuuma Shurikenem ani nawet Gokakyou no Jutsu, bo ten zwyczajnie napisze "Odskakuje" i tyle. Nieraz nawet takie coś jest na dystansie 5 czy nawet mniej metrów. Przed każdym atakiem dystansowym można tutaj prawie odskoczyć i go uniknąć. Nawet wykonując 2 ataki dystansowe pod rząd jak przeciwnik jest "w powietrzu" to i tak nic nie da, bo ten po prostu pisze, że dalej odskakuje. Tak jasne. Dla mnie to jakiś wielki bullshit, ale przecież nie będę za każdym razem jak atakuję kogoś na dystans prosił o ocenę, by sprawdzić czy to go trafi, nie? Odkąd gram to ani razu nie udało mi się nikogo trafić Gokakyou no Jutsu, bo zwyczajnie albo odskakiwał albo był na tyle blisko, że mógł mnie zaatakować, gdy robiłem wdech. Cóż ... co proponuję zrobić? Proponuję KAŻDEJ technice dystansowej na forum przypisać określoną szybkość (np. Gokakyou no Jutsu miało by 30 szybkości), zwiększającą się wraz z rozwojem Ninjutsu. Wtedy przynajmniej oceny miałyby sens, bo ja jako strona atakująca mógłbym się podeprzeć argumentem w postaci szybkości techniki. Plus, np. jeśli Gokakyou no Jutsu miałoby szybkość 30, a Housenka no Jutsu szybkość 60 i sędzia by napisał, że mój przeciwnik z odległości 10 metrów cudem unika Housenki, to bym wiedział, że z odległości 5 metrów na bank nie uniknie Gokakyou, co też jakoś by pozwoliło szacować czy jestem w stanie trafić danymi technikami w przeciwnika z danej odległości. Oczywiście stworzenie takiej listy byłoby bardzo, ale to bardzo mozolne, ale ewentualnie za "drobną motywacją" mógłbym się tego podjąć. Potem tylko admini by to sprawdzili i jak coś to wstawili, heh. To tyczyłoby się także ataków z użyciem broni dystansowej.


8. Kwestia wielkości technik


Weźmy znowu na przykładzie techniki Gokakyou no Jutsu (wiem, że to się trochę inaczej pisze, ale mniejsza :V):

Kula ognia podtrzymywana jest przez użytkownika, który cały czas wydmuchuje płomienie zajmując nimi teren przed sobą (średnica maksymalnie 8 metrów). Ogień w takiej wersji zadaje ogromne obrażenia, jednak oprócz standardowych pieczęci wymaga także ciągłego trzymania jednego znaku, aż do czasu przerwania techniki.


Chodzi mi o pogrubiony fragment. Jak widzimy, mamy słówko MAKSYMALNIE czyli innymi słowy może być mniej. Podczas gdy każdy użytkownik danej techniki zawsze używa maksymalnej wartości, bo tak jest wygodniej? Chyba nie powiecie mi, że Gokakyou no Jutsu przeciętnego Genina będzie takie samo duże jak Gokakyou użyte przez Jounina? A to nie odnosi się tylko do tej techniki. Może warto by było zrobić znowu jakąś listę z wielkościami technik w oparciu o odpowiednio rozwinięte Ninjutsu?

---
Odnośnie punktów 6., 7. i 8. ... wiem co myślicie. Szaleniec chce wprowadzać jakieś liczby. Jakieś przeliczniki czy coś w tym rodzaju. Po co? Ano po to, że bez tych przeliczników gra totalnie odrealniła się w stosunku do mangi czy anime. Pierwszy lepszy przykład który przyszedł mi do głowy: https://youtu.be/SYq3fYDADz8?t=3m38s - popatrzcie na tą akcję. Jakby działa się ona na forum to Naruto by po prostu sobie odskoczył. Powiecie, że tak było, bo Naruto był totalnym lapsem ... ale czy my, genini, w porównaniu do chuuninów czy jouninów też nie jesteśmy totalnymi lapsami? A jakoś na forum uniknąć takiego ataku to izi pizi lemon skłizi. Zróbcie coś z tym, bo ataki dystansowe po prostu ssą totalnie pałkę. Blazze mi kilka razy to na GG nawet powtórzył, heh. Zasady odległości są mega zachwiane. To samo szybkość. Ataki dystansowe nie mają racji bytu w tym uniwersum (nie licząc Soshuriken no Jutsu) ... Może i narzekam, ale tak na prawdę chyba mam powód, nie uważacie? No i oczywiście staram się jakoś polepszyć to forum [dblpt]).

Offline

#2 10-04-2016 20:38:36

Reikakure
2vuhthd.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 725
Gadu Gadu: 50487068
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

3, 6, 7 jak najbardziej za dblptwasaczdblpt


7fekshf.png

Offline

#3 10-04-2016 20:51:24

Toyama
2h6shfn.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 449
AndroidChrome 47.0.2526.83

Odp: Paczka zmian by Iwaru

1 3 6 7 8 za [sred])

Offline

#4 10-04-2016 21:12:23

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

1. Nie odczuwam potrzeby takiej zmiany.
2. -//-
3. Tutaj mam mieszane uczucia. Z jednej strony dobrze bo nie ma srania technikami na lewo i prawo, a z drugiej no cóż 3 silniejsze techniki i koniec.
Można dawać punkty statystyk w chakre, ump zmniejszające koszt technik, dom... Jak ktoś poda jakąś sensowną propozycje z tym związaną to zobaczymy.
4. Nie mam siły teraz myśleć o kamui, wypowiem się później.
5. Prawda w sumie.
6 i 7 Masz tutaj 100% racje i to faktycznie jest dość śmieszne, ale cóż nikt nie opracował jeszcze do tej kwestii PROSTEGO systemu, który by dobrze działał.
co do 8. Jak jest tam napisane, że maksymalnie 8 metrów to wiadomo jest, że to nie jest wartość dla ciapciaka z ninjutsu D i to się tyczy innych technik. Kiedyś z Yamim zrobiliśmy chyba rozpiskę wielkości do wszystkich technik na forum, ale przy jakiejś aktualizacji (chyba ta Kazyukiego, Neraya i Yoshiego) zostało to wywalone.


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

#5 10-04-2016 21:22:53

Max
2qi75lh.jpg
Dołączył: 02-04-2016
Liczba postów: 204
Windows 7Firefox 45.0

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Zabieram sie do pisania.
1. Opisałeś to w taki sposób z tymi klonami, że faktycznie idzie się zapierdzielić. Gdyby się uprzeć to w takim razie większość walk byłaby unieważniona, bo sam opis tak mówi. Jak najbardziej za.
2. Również, Ryuuka no Jutsu tylko i wyłącznie z pomocą linek. Ale z jednej stronie technika stanie się bezużyteczna, bo mało co osób używa linek w taki właśnie sposób. Odkąd gram (a juz całkiem sporo) natrafiłem na jakieś pojedyncze przypadki.
3. Faktycznie, chakry nieco za mało jak dla mnie. Możnaby CHOĆ TROCHĘ dodać tej chakry.
4. Wstrzymam się na razie.
5. Można by zrobić po prostu tak, że dopisać do opisu techniki informację o tym, że posiadacz takowego Jutsu może nauczyć drugą osobę. Bo z tego co wiem to Kushina tam chyba pokazała Minato jak to używać, Sarutobiemu chyba też. Normalnie to ta technika należy chyba do Uzumakich, ale przekazano ją dalej, poza kręgi klanu.
Co do reszty to nie mam zdania.


escpyobxlfiexukgfvfbxggnddfzhnxsejkxspqngflzpixsbjykaaixlomujcqxhpznjnoqfsvrvgxugnyypnsdamldcveepnsa

Offline

#6 10-04-2016 21:23:23

Divan
2co1qua.jpg
Dołączył: 07-04-2016
Liczba postów: 134
Gadu Gadu: 15517874
Windows 7Firefox 45.0

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Szósteczka i siódemka. Tak, tak, tak.

Offline

#7 10-04-2016 22:52:19

Rewan
2qivad2.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 405
AndroidChrome 49.0.2623.105

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Ogólnie dla Uzumakich brak technik i zrobię coś na ten temat.
Chakra do góry jak najbardziej. Albo podniesienie ilości statów.
Co do czasu biegu i technik ma to sens ale trzeba to lepiej rozpisać. Bo nagle okaże się, że każdy Katon z 10m równa się śmiercią.
Reszta we.


1zp6653.png

 
 

Ja wolę być ostatni, zamiast zostać na przedzie,
przynajmniej nie muszę się wciąż oglądać za siebie.

Offline

#8 10-04-2016 23:29:17

Blazze
2h6shfn.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 1,103
Gadu Gadu: 42754672
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Klony spoko, chakra spoko, odległości też opracować i spoko, resztą się nie obchodzę :v


W11yCBz.jpg

Offline

#9 11-04-2016 13:07:35

Avarice
73mbut.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 1,283
Gadu Gadu: 49502673
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

1. Co do klonów trzeba wreszcie napisać w tych cholernym opisie o tym, że mieszanie się gówno da jeśli przeciwnik nas widzi, bo to jest komedia.
Ta technika służyła tylko do lekkich zmyłek, a nie biegania po całej mapie proponuję dać max 1m od użytkownika swobodne sterowanie klonem jeśli go nie widzimy uwarunkowane jest to walką Sakury z Ino, co do skoków nie! Mają być bo czemu nie.
2. Nie po prostu nie, jeśli chcecie dać po linkach z automatu leci na D bo stanie się ussles.
3. Dałbym +5 statystyk na każdej randze nie licząc SA. Jak komuś brakuje to sobie da w kotre. Mi się osobiście taka sytuacja podoba, wreszcie na forum pojawia się wiecej taijutsu tak jak w Naruto a nie cały czas cały czas walki technikami bo o chakre trzeba dbać.
4. Kamui można mocno przedyskutować w dziale modów.
5. Zastanowi się nad tym, chwilowo pozostaje w Uzumaki.
6 i 7. Kiedyś zaproponowałem bardzo zaawansowany system liczbowy. Mogę coś spróbować zrobić. Najważniejsza sprawa to dać informacje jebiącym po oczach napisem by zmienić mentalność graczy. Jak osoby oceniające walki zaczną to respektować siłą woli ludzie sie dostosuja. Generalnie trzeba to bardzo mocno doprecyzować tak by taijutsu stało się bardziej użyteczne. Teraz by dobiec do przeciwnika trzeba uniknąć z 5 technik po drodze. Siłą woli bardzo pomogłoby stworzenie bardzo precyzyjnego przelicznika na długość tworzenia pieczęci w sekundach, zwłaszcza pomocne dla oceniającego oraz dodanie szacowanego czasu biegu na 100m. Moim zdaniem shinobi z szybkością 40 robi 100m w 10s, generalnie z szybkością jest bardzo skomplikowany sprawa ponieważ zwiększa się ona moim zdaniem przy obecnym stanie statystyk nieproporcjonalnie i będę musiał nad tym dobrze pomyśleć.
8. Trzeba zrobić rozpiskę.


Nieporuszoną kwestią jest przecenianie szybkości na forum oraz witalność. Tak
Szybkość odgrywa zbyt dużą rolę przy składaniu pieczęci, oraz walce wręcz. Ludzie myślą, że jak mają 50 szybkości i 20 zręczności to robią kombosy, a prawda jest taka że moim zdaniem zręczność i witalność jest najważniejszą statystyką przy walce wręcz. A przy składaniu pieczęci zręczność odpowiada za 2/3 szybkości - obecnie 50%. Kwestia witalności - po dłuższych przemyśleniach jestem jednak za powróceniem do odpowiadania tej statystyki także za siłę naszych technik.


EDIT: Po przeczytaniu posta Maxa. Technika faktycznie należała do klanu Uzumaki dowodem jest to, że Orochimaru był ją w stanie odwrócić przy pomocy maski.


4264291600_1412343572.gif

Offline

#10 11-04-2016 13:50:05

Iwaru
2h6shfn.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 776
Windows 7Chrome 49.0.2623.112

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Odpowiem na post Avy:


Ad. 1. Jeśli maks do 1 metra swobodne sterowanie - ok. Ale jeśli ktoś zrobi tych klonów 30 (bo tyle jest możliwe na randze A) albo powyżej (na randze S) to jak ma tym sterować? Ok, może stać z tyłu i widzieć wszystkie swoje klony, ale wtedy przeciwnik bez problemu rozpozna i nie nabierze się na ten fortel. Poza tym, dwa klony, zwłaszcza jeśli się nie pomieszają i tak nikogo nie zmylą - a tym bardziej jak będą metr od Ciebie. No chyba, że zrobisz te klony w jakiejś zasłonie dymnej czy co.


Ad. 2. W takim razie dać technikę na rangę D. Bo w obecnym systemie jest to mocny Katon rangi C kosztujący ... 1000 chakry. Podczas, gdy inny Katon rangi C (chyba Karyuu Endan) kosztuje 5k chakry. Nawet Katony rangi D są droższe jeśli chodzi o chakrę. Tak więc, proponuję jednak wprowadzić mój pomysł i wrzucić to na rangę D. Bo obecnie wydaje mi się to po prostu zbyt silne. Ewentualnie zwiększyć koszt chakry, ale jakoś nie jestem do tego przekonany. Jeśli miałby być zwiększony to powinien być większy niż 5k.


Ad. 3. 5 statystyk na rangę, hmm ... jak najbardziej ok [dblpt]).


Ad. 4. ...


Ad. 5. Jeśli technika ma być w Klanie Uzumaki, to powinna być jednak możliwość taka jak Max proponuje. Nauczyć się od kogoś tej techniki. Bo zarówno Minato jak i Sarutobi nie byli w tym klanie, a technikę znali. Oczywiście jeśli chcecie, żeby forum było zgodne z mangą, bo jeśli nie ... to nie trzeba. Mi osobiście na tej technice nie zależy [dblpt]P.


Ad. 6 i 7. Tak wiem, że to sam to zaproponowałem, ale skomplikowany system nie jest dobry. Znaczy, ok. Jest dobry, ale wprowadzi na forum zbyt dużo liczenia, a my powinniśmy się bardziej skupić na szacowaniu. W sensie, że można by dać pewien przykład na zasadzie: Ninja, mający 100 szybkości, 100 zręczności i 100 reakcji przebiegnie X metrów w Y sekund, zrobi pieczęcie w Z sekund (powiedzmy 2/3 zręczności i 1/3 szybkości), zareaguje na atak w czasie T sekund itd. itp. I potem można by porównywać nasze statystyki z tym wzorem (przykładem) na zasadzie proporcjonalności: Ninja mający 50 szybkości będzie 2 razy wolniejszy niż ninja mający 100 szybkości, więc jeśli ninja mający 100 szybkości przebiegnie X metrów w Y sekund to ninja mający 50 szybkości przebiegnie X metrów w 2Y sekund czyli 2 razy wolniej. No i oczywiście trzeba wypisać szybkości poszczególnych ataków dystansowych (także shurikenów, kunai, senbon, FSów).


Ad. 8. Hmm ...

Offline

#11 11-04-2016 13:52:48

Rewan
2qivad2.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 405
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Iwaru co do ad 5
W takim razie KAŻDEJ techniki można się nauczyć, a nie tylko tej. Równie dobrze domagam się przeszczepów, bo tak było w mandze i co? Oddasz mi swoje oko jakbym Cię pokonał na wyzwaniu?


1zp6653.png

 
 

Ja wolę być ostatni, zamiast zostać na przedzie,
przynajmniej nie muszę się wciąż oglądać za siebie.

Offline

#12 11-04-2016 14:45:51

Max
2qi75lh.jpg
Dołączył: 02-04-2016
Liczba postów: 204
Windows 7Firefox 45.0

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Rewan napisał/a:

Iwaru co do ad 5
W takim razie KAŻDEJ techniki można się nauczyć, a nie tylko tej. Równie dobrze domagam się przeszczepów, bo tak było w mandze i co? Oddasz mi swoje oko jakbym Cię pokonał na wyzwaniu?

A to jest dobry pomysł, przeszczepy winny być i tak wprowadzone moim zdaniem. Ale z umiarkowaniem, nie tak zeby każdy czatował na użytkownika Sharingana i ciągle podpierdzielał oczy. Przykładowo aby wykonać to należy w jakimś tam stopniu mieć umiejętności medyka. Ale to inna zmiana, osobiście poruszę ten temat później.


escpyobxlfiexukgfvfbxggnddfzhnxsejkxspqngflzpixsbjykaaixlomujcqxhpznjnoqfsvrvgxugnyypnsdamldcveepnsa

Offline

#13 11-04-2016 15:03:11

Avarice
73mbut.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 1,283
Gadu Gadu: 49502673
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Przeszczepy były dobrze zrobione przez Kazuka do zdobycia w evencie/konkursie i płacimy za nie 50% chakry więcej. Dodatkowo dawały połowę statystyk.
Jeśli już by miały być byłbym za taką opcją xD


4264291600_1412343572.gif

Offline

#14 11-04-2016 15:45:34

Gaizo
2qi75lh.jpg
Skąd: Trójmiasto
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 1,358
Gadu Gadu: 1954380
WWW
Windows 7Firefox 45.0

Odp: Paczka zmian by Iwaru

1. Ustalić tylko ile reakcji i jaką odległość trzeba by wymieszać się na oczach przeciwnika i ilość klonów...
2. Nie.
3. Tak, Tak Tak. Mówiłem Mellce by było +5k chakry na rangach xd Chakra nie może być zbyt duża bo będzie spam, nie może być jednak taka mała bo nie można zrobić porządnej techniki -.- na GN było +5 na rangach i było cacy... Dać +4.
4. Zgadzam się, że warianty kamui powinny być stopniowe. Reszta nie.
5. Jak najbardziej ZA.
6. Obojętnie, nigdy mi to nie przeszkadzało.


7 i 8 dopiszę potem.

Wiadomość dodana po 4 h 47 min 47 s:
7. zdecydowanie tak, według mnie techniki powinny mieć dopisek szybkości.
8. Co do wielkości technik, zawsze bierzemy w ocenie pod uwagę ninjutsu, rangę, witalność... Ale by użytkownicy wiedzieli można określić wielkościowo techniki.


FaiJsev.png

PROJEKT (60%) - Invincible

Offline

#15 12-04-2016 10:53:08

Piters
2h6shfn.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 168
Windows 7Chrome 49.0.2623.110

Odp: Paczka zmian by Iwaru

1. Nie chciało mi się czytać o tej bezsensownej technice jaką są bunshiny, wywalić tylko to mieszanie bo to beka i elo.
2. Z linkami technika bedzie bezuzyteczna bo jak se kogoś złapie w linki to moge podbić i mu poderżnąć gardło kunaiem. Zresztą złapał ktoś kogoś kiedyś w linki? Nie sądzę.
3. Jak już to dać +5 do stat, każdy se rozda jak będzie chciał, chociaż niska ilość chakry mi osobiście sie podoba, ile mozna nawalać technikami.
4. Oczywiście, że to były różne techniki, tak samo jak oczywiste jest to, że Kakashi ich nie znał, bo odpowiadało za nie drugie oko.
5. Props
6,7,8. Jak ktoś to ładnie rozpisze to jak najbardziej za.


34srrj6.jpg

Offline

#16 12-04-2016 14:31:26

Gaizo
2qi75lh.jpg
Skąd: Trójmiasto
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 1,358
Gadu Gadu: 1954380
WWW
Windows 7Firefox 45.0

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Według mnie apropo małej ilości chakry [sred]) Powinno podnieść się ją tylko tym, którzy idą w ninjutsu.


FaiJsev.png

PROJEKT (60%) - Invincible

Offline

#17 12-04-2016 15:45:54

Iwaru
2h6shfn.jpg
Dołączył: 01-04-2016
Liczba postów: 776
Windows 7Chrome 49.0.2623.112

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Jakby chakra zwiększała się z rangą Ninjutsu to mogło by być. Ale to wtedy trzeba by jeszcze wzmocnić Taijutsu i Genjutsu, bo statystyki mają właśnie rekompensować małą liczbę technik, heh.

Offline

#18 12-04-2016 18:57:14

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.112

Odp: Paczka zmian by Iwaru

Zamykam wątek.
Zmiana zostanie rozpatrzona w weekend.


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB