Nie jesteś zalogowany na forum.
NEWS | ŚWIAT
KONTAKT
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Szybkość summonów:
W przypadku większych summonów nie jest ona proporcjonalna do tej reprezentowanej przez shinobi.
Oczywistym jest, że wielka Manda, czy też Gamabunta pokona ogromną odległość w mgnieniu oka. Została podana ona w ten sposób w celu wizualizacji szans summona na uniknięcie jakiejś techniki. W przypadku zwierząt przypominających wielkością człowieka ich szybkość odpowiada tej reprezentowanej przez shinobi.
ŻABY:
Żaby to najbardziej znane zwierzęta, są przyjazne, silne i inteligentne. Potrafią działać zarówno w grupach, jak i samodzielnie, a każda z nich ma swoje własne, oryginalne zdolności.Gamahiro
Koszt Przyzwania: 12 000
Witalność: 160
Szybkość: 60
Zręczność: 50
Reakcja: 50
Chakra: 20 000
Broń: Dwa olbrzymie tantaGamaken
Koszt Przyzwania: 13 000
Witalność: 170
Szybkość: 50
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 20 000
Broń: SatumataGamakichi
Koszt Przyzwania: 15 000
Witalność: 160
Szybkość: 40
Zręczność: 40
Reakcja: 50
Chakra: 30 000
Broń: Olbrzymie Tanto
Dostępny od rangi Chunina.▼TechnikiGamabunta
Koszt Przyzwania: 25 000
Witalność: 180
Szybkość: 70
Zręczność: 70
Reakcja: 60
Chakra: 50 000
Broń: Olbrzymie Tanto
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼TechnikiFukusaku
Koszt Przyzwania: 8 000
Witalność: 30
Szybkość: 30
Zręczność: 50
Reakcja: 50
Chakra: 30 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Jounina. Wymaga Sage Modo: Kaeru▼TechnikiShima
Koszt Przyzwania: 8 000
Witalność: 30
Szybkość: 30
Zręczność: 40
Reakcja: 55
Chakra: 30 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Jounina. Wymaga Sage Modo: Kaeru▼Techniki
WĘŻE:
"Król Węży" uważany jest za najniebezpieczniejsze stworzenie, możliwe do przyzwania. Trucizna Mandy jest niesamowicie silna, a on sam jest bardzo szybki. To zwierze w stanie jest walczyć z kilkoma innymi o podobnych rozmiarach, głównie przez swoją zawziętość i wytrzymałość.Kyodaija
Koszt Przyzwania: 13 000
Witalność: 150
Szybkość: 60
Zręczność: 70
Reakcja: 50
Chakra: 20 000
Broń: BRAKAoda
Koszt Przyzwania: 15 000
Witalność: 130
Szybkość: 70
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 20 000
Broń: BRAK▼TechnikiManda
Koszt Przyzwania: 25 000
Witalność: 180
Szybkość: 70
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 40 000
Broń: BRAK
Dodatkowe: Żywa
*Zetknięcie z kłami zwierzęcia grozi śmiercią w przeciągu sześciu tur(Działa na przyzwane zwierzęta)
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼TechnikiManda II
Koszt Przyzwania: 30 000
Witalność: 180
Szybkość: 70
Zręczność: 70
Reakcja: 70
Chakra: 60 000
Broń: BRAK
Dodatkowe: Niestworzona
*Tworząc to stworzenie, należy zabić oryginalną Mandę lub musi być ona martwa (jednocześnie nikt nie może jej już przyzwać). Należy także posiadać Sage Modo: Hebi.
*Zetknięcie z kłami zwierzęcia grozi śmiercią w przeciągu sześciu tur(Działa na przyzwane zwierzęta)
Dostępny od rangi Jounina.▼Techniki
ŚLIMAKI:
Ślimaki są niesamowicie wytrzymałe i szybkie(wbrew wszystkiemu). Są w stanie osłonić przyzywającego własnym ciałem, oraz uczestniczyć w przekazywaniu informacji i leczeniu. Są to zwierzęta niezwykle przydatne w wielu misjach i walkach grupowych.
Katsuyu
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 180
Szybkość: 60
Zręczność: 50
Reakcja: 60
Chakra: 100 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼Techniki
SALAMANDRY:
Salamandry to mało widziane stworzenia o niesamowicie silnej truciźnie znajdującej się we krwi. Są w stanie podróżować bardzo szybko pod ziemią, przez co przeciwnik nie może spodziewać się nadchodzącego ataku.Ibuse
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 170
Szybkość: 60
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 80 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼Techniki
PSY:
Psy nie posiadają zbyt wielu technik, są jednak wierne i potrafią wyczuć zagrożenie. Są też nieocenione jeżeli chodzi o znalezienie wroga, gdyż polegają na swoim niezawodnym węchu.Wszystkie psy
Koszt Przyzwania: 15 000▼TechnikiDostępny od rangi Chunina.
Pakkun
Koszt Przyzwania: 3000
Witalność: 20
Szybkość: 50
Zręczność: 50
Reakcja: 40
Chakra: 5 000
Broń: BRAK▼TechnikiUrushi
Koszt Przyzwania: 3000
Witalność: 30
Szybkość: 50
Zręczność: 50
Reakcja: 30
Chakra: 4 000
Broń: BRAK▼TechnikiAkino
Koszt Przyzwania: 2000
Witalność: 20
Szybkość: 40
Zręczność: 40
Reakcja: 20
Chakra: 6 000
Broń: BRAK▼TechnikiBisuke
Koszt Przyzwania: 2000
Witalność: 10
Szybkość: 30
Zręczność: 30
Reakcja: 40
Chakra: 3 000
Broń: BRAK▼TechnikiBull
Koszt Przyzwania: 4000
Witalność: 60
Szybkość: 20
Zręczność: 20
Reakcja: 30
Chakra: 5 000
Broń: BRAK▼TechnikiGuruko
Koszt Przyzwania: 4000
Witalność: 20
Szybkość: 50
Zręczność: 50
Reakcja: 40
Chakra: 2 000
Broń: BRAK▼TechnikiShiba
Koszt Przyzwania: 3000
Witalność: 20
Szybkość: 50
Zręczność: 40
Reakcja: 30
Chakra: 7 000
Broń: BRAK▼TechnikiŪhei
Koszt Przyzwania: 4000
Witalność: 40
Szybkość: 50
Zręczność: 30
Reakcja: 40
Chakra: 4 000
Broń: BRAK▼Techniki
MAŁPY:
Małpy specjalizują się w walce wręcz.
To one są prawdziwymi mistrzami Taijutsu i nie mają w nim sobie równych, przez co stanowią idealną pomoc w walkach z silniejszym przeciwnikiem.
Enma, Małpi Król
Koszt Przyzwania: 25 000
Witalność: 70
Szybkość: 60
Zręczność: 100
Reakcja: 50
Chakra: 30 000
Broń: BRAK
*Po przemianie w broń, witalność Enmy wzrasta o 300 punktów i staje się bronią niezniszczalną.
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼Techniki
JASTRZĘBIE:
Jastrzębie są zwierzętami zwykle nie przyzywanymi do walki. Na ogół zawiera się z nimi pakt i używa się ich do podróży na duże odległości.
Jak się okazuje mają też swoje zalety podczas walki. O ile shinobi będzie dosyć szybki na taki manewr - może użyć przyzwanego ptaka do uniknięcia ataku. Należy jednak pamiętać, że nie są one tak wytrzymałe jak inne zwierzęta bojowe.
Wielki Jastrząb
Koszt Przyzwania: 10 000
Witalność: 60
Szybkość: 70
Zręczność: 60
Reakcja: 50
Chakra: 10 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Chunina.
Podczas lotu w lini prostej po rozpędzeniu się na dystansie minimum 100m osiąga 160 szybkości.▼Techniki
Pająki:
Niezbyt lubiane stworzenia, aczkolwiek w walce mogą okazać się bardzo przydatne. Pająki są w stanie wyprodukować bardzo lepką pajęczynę, która może skutecznie unieruchomić przeciwnika. Potrafią się także bardzo szybko przemieszczać oraz są niesamowicie zręczne. Minusem jest ich niska wytrzymałość na ataki.
Kyodaigumo
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 140
Szybkość: 60
Zręczność: 60
Reakcja: 80
Chakra: 40 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼Techniki
Łasice:
Szybkie i przebiegłe stworzenia uzbrojone w kły oraz pazury. Łasice potrafią niemal bezszelestnie przemieszczać się między drzewami lub budynkami przez co są świetnymi zwiadowcami oraz pomocnikami w walce. Ich władca, Kamatari, posługuje się potężnymi technikami żywiołu wiatru.
Kamatari
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 50
Szybkość: 70
Zręczność: 70
Reakcja: 60
Chakra: 40 000
Broń: Sierp
Kamatari może w każdej chwili wspomóc techniki typu Fuuton użytkownika przy pomocy swojego sierpa. Kosztuje to łasicę 3000 chakry jednak nasze jutsu żywiołu wiatru stają się dwukrotnie silniejsze, a sama łasica niesiona jest razem z nimi nie odnosząc żadnych szkód.
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.▼Techniki
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty