Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 18-03-2016 19:51:02

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Przedstawiciele

Szybkość summonów:
W przypadku większych summonów nie jest ona proporcjonalna do tej reprezentowanej przez shinobi.
Oczywistym jest, że wielka Manda, czy też Gamabunta pokona ogromną odległość w mgnieniu oka. Została podana ona w ten sposób w celu wizualizacji szans summona na uniknięcie jakiejś techniki. W przypadku zwierząt przypominających wielkością człowieka ich szybkość odpowiada tej reprezentowanej przez shinobi.

ŻABY:
Żaby to najbardziej znane zwierzęta, są przyjazne, silne i inteligentne. Potrafią działać zarówno w grupach, jak i samodzielnie, a każda z nich ma swoje własne, oryginalne zdolności.


Gamahiro
NHNArW6.png
Koszt Przyzwania: 12 000
Witalność: 160
Szybkość: 60
Zręczność: 50
Reakcja: 50
Chakra: 20 000
Broń: Dwa olbrzymie tanta


Gamaken
KjVNMLX.png
Koszt Przyzwania: 13 000
Witalność: 170
Szybkość: 50
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 20 000
Broń: Satumata


Gamakichi
DVyjvYk.png
Koszt Przyzwania: 15 000
Witalność: 160
Szybkość: 40
Zręczność: 40
Reakcja: 50
Chakra: 30 000
Broń: Olbrzymie Tanto
Dostępny od rangi Chunina.

Techniki

Katon: Dai Endan
VxUwPy3.png
Żaba napełnia swoją jamę ustną olejem, stworzonym wewnątrz ciała z czakrą senjutsu. Ten olej zostaje wypluty i w tym samym momencie podpalony, co tworzy gigantyczny płomień. Technikę można sklasyfikować jako rangę B.
Chakra: 10.000


Katon: Gamayu Endan
aT7UEYm.png
Kiedy użytkownik korzysta z techniki natury katon, żaba może wzmocnić siłę naszej techniki oraz jej wielkość dzięki wypluciu specjalnego oleju, który jest łatwo palny. Siłę takowej techniki można określić jako o rangę wyższą od tej użytej przez użytkownika.
Chakra żaby: 10.000
Chakra użytkownika: Koszt użytej techniki Katon


Mizuame Teppō
FDDEKP0.png
Żaba gromadzi chakrę razem z naturalną energią, a następnie konwertuje ją do ogromnej ilości wody. W wyniku powstaje lepka ciecz, która zostaje wypluta z dużą siłą i prędkością. Siła pocisku w połączeniu z monstrualną objętością umożliwia pokrycie syropem dużego obszaru w krótkim czasie.
Chakra: 10.000


Gamayudan
lcbl8L6.png
Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju. Dzięki trafieniu ofiara się klei i ma problemy z poruszaniem się. Olej ten jest łatwo palny, jednak na czas wypluwania należy trzymać złożony znak w skutek czego połączenie go z techniką Katon nie jest natychmiastowe. W przypadku połączenia go z techniką Katon jej siła jest o rangę wyższa.
Chakra: 5.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


Gamabunta
7ORgFfR.png
Koszt Przyzwania: 25 000
Witalność: 180
Szybkość: 70
Zręczność: 70
Reakcja: 60
Chakra: 50 000
Broń: Olbrzymie Tanto
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Katon: Dai Endan
VxUwPy3.png
Żaba napełnia swoją jamę ustną olejem, stworzonym wewnątrz ciała z czakrą senjutsu. Ten olej zostaje wypluty i w tym samym momencie podpalony, co tworzy gigantyczny płomień. Technikę można sklasyfikować jako rangę B.
Chakra: 10.000


Suiton: Teppōdama
REPAXTg.png
Żaba ugniata chakrę w ustach i wypluwa pod postacią dużej kuli wody. Taką kulą możemy ugasić średnie techniki ognia a jej siłę można klasyfikować na rangę C.
Chakra: 5.000


Gamayudan
lcbl8L6.png
Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju. Dzięki trafieniu ofiara się klei i ma problemy z poruszaniem się. Olej ten jest łatwo palny, jednak na czas wypluwania należy trzymać złożony znak w skutek czego połączenie go z techniką Katon nie jest natychmiastowe. W przypadku połączenia go z techniką Katon jej siła jest o rangę wyższa.
Chakra: 5.000


Katon: Gamayu Endan
aT7UEYm.png
Kiedy użytkownik korzysta z techniki natury katon, żaba może wzmocnić siłę naszej techniki oraz jej wielkość dzięki wypluciu specjalnego oleju, który jest łatwo palny. Siłę takowej techniki można określić jako o rangę wyższą od tej użytej przez użytkownika.
Chakra żaby: 10.000
Chakra użytkownika: Koszt użytej techniki Katon


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


Fukusaku
kJGvUXN.png
Koszt Przyzwania: 8 000
Witalność: 30
Szybkość: 30
Zręczność: 50
Reakcja: 50
Chakra: 30 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Jounina. Wymaga Sage Modo: Kaeru

Techniki

Magen: Gama Rinshō
q1epBaE.png
Bardzo silne i skuteczne genjutsu. Shima i Fukasaku wydają z siebie dźwięki, które atakują słuch oponenta. Dźwięki są bardzo głośne, rozchodzą się nawet do 30 metrów, jednak nie działają one na użytkownika. Gdy przeciwnik tylko usłyszy dźwięk już jest w świecie genjutsu, otoczony przez 4 duże statuetki żab nie mogąc się ruszyć przez okres 3 tur. Genjutsu potrzebuje na przygotowanie 6 tur. Podczas tego procesu żaby muszą pozostać w bezruchu skupiając się na zsynchronizowaniu dźwięku.
Chakra Fukusaku: 5.000
Chakra Shimy: 5.000
Wymaga: Shima i Fukasaku


Zessenzan
6yMC3xR.png
Fukasaku wystrzeliwuje bardzo silny, cienki strumień wody w kierunku dowolnym. Dzięki dodaniu do ataku chakry senjutsu technika zdolna jest z łatwością przebić się przez średnie jutsu obronne. Jej szybkość możemy określić na 80 punktów. Siłę techniki można porównać do rangi A.
Chakra: 8.000
Chakra za utrzymanie: 3.000


Senpō: Kawazu Naki
VNbDih3.png
Po skupieniu czakry Senjutsu w gardle, Fukasaku zaczyna rechotać, uwalniając duże, głośne i niezwykle silne fale dźwiękowe, które skutecznie denerwują, rozpraszają i tymczasowo paraliżują ofiarę. Zasięg to 7m, a czas trwania techniki to 5s, jest ona w stanie zatrzymać nawet pędzącego summona.
Chakra: 7.000


Gamayudan
lcbl8L6.png
Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju. Dzięki trafieniu ofiara się klei i ma problemy z poruszaniem się. Olej ten jest łatwo palny, jednak na czas wypluwania należy trzymać złożony znak w skutek czego połączenie go z techniką Katon nie jest natychmiastowe. W przypadku połączenia go z techniką Katon jej siła jest o rangę wyższa.
Chakra: 5.000


Katon: Dai Endan
VxUwPy3.png
Żaba napełnia swoją jamę ustną olejem, stworzonym wewnątrz ciała z czakrą senjutsu. Ten olej zostaje wypluty i w tym samym momencie podpalony, co tworzy gigantyczny płomień. Technikę można sklasyfikować jako rangę B.
Chakra: 10.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


Shima
k0HvRkC.png
Koszt Przyzwania: 8 000
Witalność: 30
Szybkość: 30
Zręczność: 40
Reakcja: 55
Chakra: 30 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Jounina. Wymaga Sage Modo: Kaeru

Techniki

Magen: Gama Rinshō
q1epBaE.png
Bardzo silne i skuteczne genjutsu. Shima i Fukasaku wydają z siebie dźwięki, które atakują słuch oponenta. Dźwięki są bardzo głośne, rozchodzą się nawet do 30 metrów, jednak nie działają one na użytkownika. Gdy przeciwnik tylko usłyszy dźwięk już jest w świecie genjutsu, otoczony przez 4 duże statuetki żab nie mogąc się ruszyć przez okres 3 tur. Genjutsu potrzebuje na przygotowanie 6 tur. Podczas tego procesu żaby muszą pozostać w bezruchu skupiając się na zsynchronizowaniu dźwięku.
Chakra Fukusaku: 5.000
Chakra Shimy: 5.000
Wymaga: Shima i Fukasaku


Senpō: Fūton Sunabokori
54oOFsP.png
Shima wypluwa ogromna ilość pyłu ze swoich ust, chmura pyłu jest wystarczająco gruba, że jest zdolna do zablokowania widzialności. Chmura pyłu jest wystarczająco duża, aby ukryć w niej całego Gamabuntę.
Chakra: 5.000


Senpō: Kawazu Naki
VNbDih3.png
Po skupieniu czakry Senjutsu w gardle, Shima zaczyna rechotać, uwalniając duże, głośne i niezwykle silne fale dźwiękowe, które skutecznie denerwują, rozpraszają i tymczasowo paraliżują ofiarę. Zasięg to 7m, a czas trwania techniki to 5s, jest ona w stanie zatrzymać nawet pędzącego summona.
Chakra: 7.000


Zessenbaku
bWJJJrk.png
Shima skupia chakrę w języku rośnie on do maksymalnego limitu i przyjmuje kształt twarzy. Język będzie szukał zapachu swojego celu wydłużając się, a. gdy cel zostanie znaleziony, oplącze go by powstrzymać go przed ucieczką i zaznaczy żrącą substancją chemiczną przez co staje się widoczny oraz nawet przeciętny shinobi wyczuje jego zapach. Substancja ta jest nieszkodliwa dla zdrowia powoduje jedynie bol. W celu wyrwania się w uścisku języka trzeba posiadać ponad 40 punktów witalności, jednak i tak zajmie nam to chwile.
Chakra: 6.000
Chakra za utrzymanie: 1.000
Chakra za wypuszczenie żrącej substancji chemicznej: 3.000


Gamayudan
lcbl8L6.png
Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju. Dzięki trafieniu ofiara się klei i ma problemy z poruszaniem się. Olej ten jest łatwo palny, jednak na czas wypluwania należy trzymać złożony znak w skutek czego połączenie go z techniką Katon nie jest natychmiastowe. W przypadku połączenia go z techniką Katon jej siła jest o rangę wyższa.
Chakra: 5.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

WĘŻE:
"Król Węży" uważany jest za najniebezpieczniejsze stworzenie, możliwe do przyzwania. Trucizna Mandy jest niesamowicie silna, a on sam jest bardzo szybki. To zwierze w stanie jest walczyć z kilkoma innymi o podobnych rozmiarach, głównie przez swoją zawziętość i wytrzymałość.


Kyodaija
n4a16tf.png
Koszt Przyzwania: 13 000
Witalność: 150
Szybkość: 60
Zręczność: 70
Reakcja: 50
Chakra: 20 000
Broń: BRAK


Aoda
OEaAZSw.png
Koszt Przyzwania: 15 000
Witalność: 130
Szybkość: 70
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 20 000
Broń: BRAK

Techniki

Kawarimi no jutsu
L71si8y.png
Podobnie jak w przypadku człowieka, technika pozwala nam na uniknięcie ataku. Technika w przypadku węża wygląda jak natychmiastowe zrzucenie skóry. Wąż robi to w taki sposób, że wchodzi od razu pod ziemie skąd może zaatakować wroga.
Chakra: 15.000


Shinju zanshu no jutsu
Technika opierająca się na tej z natury Doton. Salamandra wchodzi w ziemię jedną turę po czym może wyskoczyć na swojego przeciwnika i po prostu go połknąć czekając, aż jej jego opary trujące zabiją wroga. Salamandra dzięki specjalnie zakończonymi łapami jest niezwykle szybko pod ziemią, wystarczająco by dogonić uciekającego shinobi z prędkością 60 punktów.
Chakra: 10.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


Manda
EKLy333.png
Koszt Przyzwania: 25 000
Witalność: 180
Szybkość: 70
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 40 000
Broń: BRAK
Dodatkowe: Żywa
   *Zetknięcie z kłami zwierzęcia grozi śmiercią w przeciągu sześciu tur(Działa na przyzwane zwierzęta)
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Kawarimi no jutsu
L71si8y.png
Podobnie jak w przypadku człowieka, technika pozwala nam na uniknięcie ataku. Technika w przypadku węża wygląda jak natychmiastowe zrzucenie skóry. Wąż robi to w taki sposób, że wchodzi od razu pod ziemie skąd może zaatakować wroga.
Chakra: 15.000


Shinju zanshu no jutsu
Technika opierająca się na tej z natury Doton. Salamandra wchodzi w ziemię jedną turę po czym może wyskoczyć na swojego przeciwnika i po prostu go połknąć czekając, aż jej jego opary trujące zabiją wroga. Salamandra dzięki specjalnie zakończonymi łapami jest niezwykle szybko pod ziemią, wystarczająco by dogonić uciekającego shinobi z prędkością 60 punktów.
Chakra: 10.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


Manda II
QMwjKuv.png
Koszt Przyzwania: 30 000
Witalność: 180
Szybkość: 70
Zręczność: 70
Reakcja: 70
Chakra: 60 000
Broń: BRAK
Dodatkowe: Niestworzona
   *Tworząc to stworzenie, należy zabić oryginalną Mandę lub musi być ona martwa (jednocześnie nikt nie może jej już przyzwać). Należy także posiadać Sage Modo: Hebi.
   *Zetknięcie z kłami zwierzęcia grozi śmiercią w przeciągu sześciu tur(Działa na przyzwane zwierzęta)
Dostępny od rangi Jounina.

Techniki

Kawarimi no jutsu
L71si8y.png
Podobnie jak w przypadku człowieka, technika pozwala nam na uniknięcie ataku. Technika w przypadku węża wygląda jak natychmiastowe zrzucenie skóry. Wąż robi to w taki sposób, że wchodzi od razu pod ziemie skąd może zaatakować wroga.
Chakra: 15.000


Shinju zanshu no jutsu
Technika opierająca się na tej z natury Doton. Salamandra wchodzi w ziemię jedną turę po czym może wyskoczyć na swojego przeciwnika i po prostu go połknąć czekając, aż jej jego opary trujące zabiją wroga. Salamandra dzięki specjalnie zakończonymi łapami jest niezwykle szybko pod ziemią, wystarczająco by dogonić uciekającego shinobi z prędkością 60 punktów.
Chakra: 10.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

ŚLIMAKI:
Ślimaki są niesamowicie wytrzymałe i szybkie(wbrew wszystkiemu). Są w stanie osłonić przyzywającego własnym ciałem, oraz uczestniczyć w przekazywaniu informacji i leczeniu. Są to zwierzęta niezwykle przydatne w wielu misjach i walkach grupowych.
Katsuyu
A0WuPvF.png
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 180
Szybkość: 60
Zręczność: 50
Reakcja: 60
Chakra: 100 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Katsuyu Daibunretsu
xQyQVqQ.png
Technika podziału polegająca na zmianie ciała ślimaka w jego miniaturowe wersje. Małych ślimaków jest około 1000 sprawiając, że summon jest odporny na każdy atak fizyczny. Rozsypanie na mniejsze kawałki trwa tylko 1 turę. Przy podziale, każdy ślimak ma tyle samo chakry.
Chakra za ponowne stworzenie dużej Katsuyu: 10.000 dużej Katsuyu po stworzeniu
Chakra za przyłączenie pojedynczego ślimaka: 100


Katsuyu: Mōryōjika
ZTxq0xV.png
Po wcześniejszym użyciu Katsuyu Daibunretsu małe ślimaki mogą przyczepić się do innego osoby i go leczyć. Dzieje się to dzięki uzdrawiającej chakrze ślimaków. Niestety do uleczenia średnich obrażeń ślimak musi zużyć całą chakrę przez co po tym zabiegu znika. Uzdrawianie trwa 2 tury.
Chakra: Cała jednego ślimaka.


Zesshi Nensan
DNqUlUr.png
Katsuya wypluwa bardzo żrący kwas w kierunku wroga na odległość nawet 30 metrów. Jego właściwości potrafią roztopić dużą skałę i pokryć teren o wymiarach 15 na 8 metrów.
Chakra: 25.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

SALAMANDRY:
Salamandry to mało widziane stworzenia o niesamowicie silnej truciźnie znajdującej się we krwi. Są w stanie podróżować bardzo szybko pod ziemią, przez co przeciwnik nie może spodziewać się nadchodzącego ataku.


Ibuse
EDLWr5B.png
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 170
Szybkość: 60
Zręczność: 60
Reakcja: 60
Chakra: 80 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Dokugiri
4CAGAWw.png
Technika trująca, która po wypluciu przez Ibuse rozprzestrzenia się na terenie 30 metrów wzdłuż i wszerz od Ibuse. Oznacza to, że gdy przyzywający będzie obok Salamandry to uchroni się przez zatruciem. Trująca chmura zabija przeciwnika w 4 tury, jednak jej efekty można odczuć już w zetknięciu z trucizną gdy od razu tracimy -5 wszystkich statystyk i co kolejną rundę, aż do śmierci. Ibuse może również połknąć swojego właściciela w celu jego uchronienia od trucizny, czy po prostu działać jako odtrutka. Po użyciu techniki, Ibuse musi odczekać 5 tur do kolejnego użycia.
Chakra: 15.000


Shinju zanshu no jutsu
QxM4Ujm.png
Technika opierająca się na tej z natury Doton. Salamandra wchodzi w ziemię jedną turę po czym może wyskoczyć na swojego przeciwnika i po prostu go połknąć czekając, aż jej jego opary trujące zabiją wroga. Salamandra dzięki specjalnie zakończonymi łapami jest niezwykle szybko pod ziemią, wystarczająco by dogonić uciekającego shinobi z prędkością 60 punktów.
Chakra: 10.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

PSY:
Psy nie posiadają zbyt wielu technik, są jednak wierne i potrafią wyczuć zagrożenie. Są też nieocenione jeżeli chodzi o znalezienie wroga, gdyż polegają na swoim niezawodnym węchu.


Wszystkie psy
SzOrubc.png
Koszt Przyzwania: 15 000

Techniki

Hossa no jutsu
ukTvFo5.png
Technika polegająca na pochwyceniu przez psy przeciwnika przy pomocy szczęk. Pozwala to na niemal jego całkowite unieruchomienie.
By być w stanie wyrwać się z uścisku trzeba posiadać więcej niż 50 witalności.
Chakra: Połowa każdego psa

Dostępny od rangi Chunina.


Pakkun
JwOFTQF.png
Koszt Przyzwania: 3000
Witalność: 20
Szybkość: 50
Zręczność: 50
Reakcja: 40
Chakra: 5 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika. Pakkun potrafi mówić, dzięki czemu może dokładnie powiadomić użytkownika gdzie znajduje się przeciwnik, lub ostrzec go przed ewentualnym atakiem.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


Urushi
csgSduz.png
Koszt Przyzwania: 3000
Witalność: 30
Szybkość: 50
Zręczność: 50
Reakcja: 30
Chakra: 4 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000



Akino
HBVvZRH.png
Koszt Przyzwania: 2000
Witalność: 20
Szybkość: 40
Zręczność: 40
Reakcja: 20
Chakra: 6 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000


Bisuke
3HEbVaH.png
Koszt Przyzwania: 2000
Witalność: 10
Szybkość: 30
Zręczność: 30
Reakcja: 40
Chakra: 3 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000


Bull
oCiEqzu.png
Koszt Przyzwania: 4000
Witalność: 60
Szybkość: 20
Zręczność: 20
Reakcja: 30
Chakra: 5 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000


Guruko
NAAtu37.png
Koszt Przyzwania: 4000
Witalność: 20
Szybkość: 50
Zręczność: 50
Reakcja: 40
Chakra: 2 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000


Shiba
hERfftD.png
Koszt Przyzwania: 3000
Witalność: 20
Szybkość: 50
Zręczność: 40
Reakcja: 30
Chakra: 7 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000


Ūhei
LCULqkV.png
Koszt Przyzwania: 4000
Witalność: 40
Szybkość: 50
Zręczność: 30
Reakcja: 40
Chakra: 4 000
Broń: BRAK

Techniki

Gijutsu tansa
8HVD0Uz.png
Technika śledcza. Każdy z psów ma niezwykle wyczulone zmysły, które pozwalają odnaleźć przeciwnika do 20 metrów od użytkownika.
Chakra za aktywacje: 500
Chakra za utrzymanie: 500


Sajin no Mai
deWmg8i.png
Przy użyciu przednich łap pies kopie w ziemi wzburzając ogromną chmurę piasku wzmacniając ją przy pomocy chakry.
Dzięki temu jest w stanie zasłonić połać terenu porównywalną z wybuchem bomby dymnej. Chmura utrzymuje się jeszcze przez 1 turę.
Chakra: 1000

MAŁPY:
Małpy specjalizują się w walce wręcz.
To one są prawdziwymi mistrzami Taijutsu i nie mają w nim sobie równych, przez co stanowią idealną pomoc w walkach z silniejszym przeciwnikiem.

Enma, Małpi Król
PXdHCDk.png
Koszt Przyzwania: 25 000
Witalność: 70
Szybkość: 60
Zręczność: 100
Reakcja: 50
Chakra: 30 000
Broń: BRAK
   *Po przemianie w broń, witalność Enmy wzrasta o 300 punktów i staje się bronią niezniszczalną.
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Henge: Kongōnyo
15kyZ04.png
Technika polega na zmianie Enmy w długo, 2,5 metrowy, gruby kij. Kij jest niezniszczalny (Nawet miecz Orochimaru nie był w stanie mu nic zrobić. Kij zachowuje umysł Enmy, może on ostrzegać przyzywającego przed atakami. Potrafi wydłużasz się wedle woli oraz poszerzać, wszystko zależy od odległości ale aby go uniknąć z 10 metrów należy posiadać minimum 50 szybkości i 50 reakcji przy jego normalnych rozmiarach. Użytkownik, aby dźwigać kij większy niż 5 metrów potrzebuje minimum 25 witalności i o 5 witalności więcej za każde 5 metrów zwiększonej długości kija. Szybkość wydłużania się kija i jego siła były wystarczające, aby odepchnąć pełną formę Kyuubiego.
Chakra za zmianę w kij: 5.000
Chakra za utrzymanie: 1.000


Kongō Rōheki
Pp5ysCB.png
Po uprzedniej zamianie w niezniszczalny kij, Enma potrafi stworzyć klony kijów, które momentalnie tworzą niezniszczalną klatkę więżąc przeciwnika. Przeciwnik, który chciałby uniknąć utknięcia musi dysponować minimum 40 punktami szybkości oraz 40 punktami reakcji. Technika może zostać użyta również do deffensywy zapewniając doskonałą ochronę dzięki możliwości rozszerzenia się kijów, mogą stworzyć szczelną osłonę.
Chakra: 5.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

JASTRZĘBIE:
Jastrzębie są zwierzętami zwykle nie przyzywanymi do walki. Na ogół zawiera się z nimi pakt i używa się ich do podróży na duże odległości.
Jak się okazuje mają też swoje zalety podczas walki. O ile shinobi będzie dosyć szybki na taki manewr - może użyć przyzwanego ptaka do uniknięcia ataku. Należy jednak pamiętać, że nie są one tak wytrzymałe jak inne zwierzęta bojowe.

Wielki Jastrząb
34EOImt.png
Koszt Przyzwania: 10 000
Witalność: 60
Szybkość: 70
Zręczność: 60
Reakcja: 50
Chakra: 10 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Chunina.
Podczas lotu w lini prostej po rozpędzeniu się na dystansie minimum 100m osiąga 160 szybkości.

Techniki

Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

Pająki:
Niezbyt lubiane stworzenia, aczkolwiek w walce mogą okazać się bardzo przydatne. Pająki są w stanie wyprodukować bardzo lepką pajęczynę, która może skutecznie unieruchomić przeciwnika. Potrafią się także bardzo szybko przemieszczać oraz są niesamowicie zręczne. Minusem jest ich niska wytrzymałość na ataki.
Kyodaigumo
BbAjWmU.png
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 140
Szybkość: 60
Zręczność: 60
Reakcja: 80
Chakra: 40 000
Broń: BRAK
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Amagumo
o39B64o.png
Kyodaigumo wypuszcza ze swojego odwłoku tysiące pająków wielkości średniego psa. Pająki spuszczają się chmarą niciami na przeciwnika otaczając go na terenie 10 metrów. Jeśli przeciwnik nie zdoła się oddalić czeka go otoczenie przez sieci a następnie zeżarcie żywcem przez pająki. Kyodaigumo może także wysadzić specjalne nici powodując wybuch na obszarze 20 metrów. Technika jest jednorazowa na walkę.
Chakra: 15.000
Chakra za wybuch: 10.000


Kumo Nento
LnMK1vg.png
Kyodaigumo wypluwa ze swoich "ust" lepką sieć, która przyczepia się do przeciwnika czy innego przedmiotu, dzięki połączeniu sieci z "ustami" Kyodaigumo, może ona miotać złapanych przedmiotem. Zasięg techniki sięga 10 metrów.
Chakra: 2.000


Kumo Sōka
FQvWpsx.png
Kyodaigumo wypluwa bardzo szybko wiele średnich pajęczyn dzięki czemu maleje szansa na uniknięcie techniki. Pajęczyny skutecznie przylepiają przeciwnika do każdej powierzchni stałej. Witalność potrzebna na wyrwanie się z jednej sieci równa jest 10 witalności, jednak nie jest to natychmiastowe.
Chakra za sieć: 1.000


Kumo Shibari
6hp8ZN5.png
Kyodaigumo wypluwa bardzo dużą sieć, uwolnienie z niej poniżej 35 punktów witalności jest prawie nie możliwe. Technika ma wiele zastosowań.
Chakra: 4.000


Kumo Mayu
ylrOxE9.png
Po wcześniejszym użyciu Kumo shibari, Kyodaigumo tworzy wokół przeciwnika kokon z którego praktycznie nie można uciec. Kokon uniemożliwia nam nawet najmniejszy ruch wewnątrz.
Chakra: 3.000


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak

Łasice:
Szybkie i przebiegłe stworzenia uzbrojone w kły oraz pazury. Łasice potrafią niemal bezszelestnie przemieszczać się między drzewami lub budynkami przez co są świetnymi zwiadowcami oraz pomocnikami w walce. Ich władca, Kamatari, posługuje się potężnymi technikami żywiołu wiatru.
Kamatari
oNSIBuH.png
Koszt Przyzwania: 20 000
Witalność: 50
Szybkość: 70
Zręczność: 70
Reakcja: 60
Chakra: 40 000
Broń: Sierp
Kamatari może w każdej chwili wspomóc techniki typu Fuuton użytkownika przy pomocy swojego sierpa. Kosztuje to łasicę 3000 chakry jednak nasze jutsu żywiołu wiatru stają się dwukrotnie silniejsze, a sama łasica niesiona jest razem z nimi nie odnosząc żadnych szkód.
Dostępny od rangi Tokubetsu Jounina.

Techniki

Kirikiri Mai
GO7MiTx.png

Łasica obraca się wraz ze swoim sierpem w niesamowitą prędkością, ze względu na swoją szybkość jest nawet trudna do zauważenia przez zwykłe ludzkie oko.. Kamatari zdolna jest nawet do ścięcia całego lasu za pomocą tej techniki. Przed techniką mogą uchronić tylko najsilniejsze jutsu obronne, które ochraniają nas z różnych stron. Łasica może obracać się maksymalnie 3 tury tnąc wszystko na kawałki, po tym czasie musi odczekać 5 tur przed użyciem ponownie techniki. Technika klasyfikowana jest jako S.
Chakra: 10.000
Chakra za utrzymanie: 3.000
Dodatkowe: Szybkość +40 na czas działania techniki


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
HSHwyDJ.png
Odpowiednik techniki przywołania, pozwala zwierzęciu przyzwać ludzi z którymi mają pakt.
Technika ta w warunkach forum jest totalnie nieprzydatna podczas walki. Do użycia tylko podczas misji i niektórych wydarzeń fabularnych
Chakra: brak


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB