Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 17-03-2016 16:32:33

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Ranga D-S

Taijutsu ranga D

Konoha Senpū
2lcbpmx.jpg
Bliźniaczy atak Konoha Gōriki Senpū. Jedyną różnicą jest to, że w tym przypadku wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian, jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika. Technika nie wymaga użycia chakry.

Chakra: 0
Efekt: +5 do szybkości na czas użycia.
____________________________________________________________________________

Konoha Reppuu
67imis.jpg
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. Taijutsu stosowane w przypadkach kiedy przeciwnik chce przeprowadzić bliższy atak wręcz. Shinobi podcina stopy przeciwnika, a gdy ten ma już upaść otrzymuje kolejnego kopniaka i zostaje odrzucony na kilka metrów. Ninja, który wykonuje technikę wytwarza delikatny podmuch wspomagający odpychanie przeciwnika.

Chakra: 0
Efekt: +10 do szybkości i +10 do zręczności na czas użycia.
Wymagane: Witalność większa o 10 punktów od przeciwnika aby być w stanie go odepchnąć.
____________________________________________________________________________

Konoha Shofuu
2v8qyae.jpg
Polega na prostym, aczkolwiek bardzo silnym kopnięciu w górę. Można nim z powodzeniem przebić się przez gardę (obronę fizyczną) swojego oponenta lub rozbroić go z trzymanej aktualnie w ręku broni.

Chakra: 0
Efekt: +10 do szybkości i +10 do zręczności na czas użycia.
Wymagane: Zręczność równa 30 aby móc trafić w broń zaś witalność musi być większa o 10 punktów witalności aby taką broń można było wytrącić z rąk przeciwnika.
____________________________________________________________________________

Sennen Goroshi
iv945h.jpg
Zabawna technika, stosowana zwykle by zniechęcić przeciwnika do walki. Shinobi składa pieczęć tygrysa a następnie uderza przeciwnika dwoma palcami prosto między jego pośladki. Nieszczęśnik odlatuje na wiele metrów i uderza o ziemię. Aby wykonać to jutsu, trzeba wyzbyć się wszelkich zahamowań.

Chakra: 0
Efekt: +10 do szybkości na czas użycia.
____________________________________________________________________________

Rakanken
b873ut.jpg
Technika Taijutsu przypominająca zwykły cios kolanem. Rakanken jednak, wymierzony jest idealnie w splot słoneczny rywala, co powoduje chwilową utratę oddechu po trafieniu, a tym samym dezorientację. Atak jest dość szybki, a wykonywany w odpowiednim momencie potrafi być naprawdę nieprzewidywalny.

Chakra: 0
Efekt: +5 szybkości na czas użycia.
Wymagane: Aby spowodować u przeciwnika poważną utratę oddechu witalność musi być większa minimum o 15.
____________________________________________________________________________

Shigachan
rkot49.jpg
Przydatne Taijutsu polegające na odpowiednim ustawieniu ciała i staranowaniu swego rywala. Obrażenia zadane przy tym ataku zależą od szybkości oraz w głównej mierze od witalności wykonawcy.

Chakra: 0
Efekt: +10 szybkości na czas użycia.
____________________________________________________________________________

Taijutsu ranga C

Konoha Gōriki Senpū
2akcsqd.jpg
Wraz z wyskokiem i wieloma obrotami, ninja wysyła bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak bardzo podobny do Konoha Senpuu, ale nieco silniejszy, więc wymaga trochę dłuższego przygotowania.

Chakra:
Efekt: +15 szybkości na czas użycia.
Wymagane: Nie używanie żadnych technik Taijutsu przez dwie wcześniejsze tury w walce.
____________________________________________________________________________

Shishi Rendan
wguqhd.jpg
Jest to potężny atak, którym można od razu pokonać przeciwnika.
Polega na wykopaniu wroga w powietrze uderzając w jego podbródek, przeprowadzeniu kombinacji kilku ciosów i ostateczne wbicie go w ziemię potężnym kopnięciem.
Ataku dość trudno uniknąć ze względu na szybkość pierwszego uderzenia, które bardzo często zaskakuje przeciwnika. Ostatecznie do obrony przed tym jutsu można użyć Kawarimi.
Jako że jest to Taijutsu, nie wymaga użycia chakry. Minusem jest to, że po użyciu techniki shinobi może być wykończony, o ile jego witalności nie jest równa, co najmniej 30.
Nie ma wtedy siły na inne ataki ani jutsu.

Chakra: 0
Efekt: +15 szybkości i + 10 zręczności na czas użycia.
Wymagane: Zręczność otrzymuje się jeśli uda się wykopać przeciwnika do góry.
____________________________________________________________________________

Taren Ken
2daesr7.jpg
Prosta technika, przydatna do zmylenia przeciwnika podczas ataku wręcz.
Ninja wymachuje ręką z niezwykłą prędkością tuż przed zadaniem ciosu, przez co przeciwnik nie wie skąd spodziewać się ataku.
Technika odbiera możliwość obrony oponentowi. Jutsu to jest nieskuteczne przeciwko Sharinganowi, ze względu na jego umiejętność odczytywania ruchów.

Chakra: 0
____________________________________________________________________________

Taijutsu ranga B

Koyubi Kōgeki
dyonfb.jpg
Bardzo mocny cios Taijutsu. Użytkownik wyprowadza cios od góry kopiąc przeciwnika z niebywałą siłą i prędkością w kierunku ziemi. Ninja posiadający witalność o 20 punktów mniejszą niż atakujący nie jest w stanie przeżyć tej techniki.

Chakra: 0
Efekt: +15 szybkości na czas użycia.
________________________________________________________________________________

Taijutsu ranga A

Lariat
k3ujo.jpg
Niezwykle silne oraz szybkie taijutsu polegające na potężnym uderzeniu całym przedramieniem w okolice szyi wroga.
Technika powoduje dość poważne obrażenia tj. złamanie żeber, uszkodzenie płuc etc. przez co ofiara bardzo często niezdolna jest do walki.
Rozległość owych obrażeń zależna jest od witalności wykonawcy. Technikę można również wykonać razem ze swoim towarzyszem.
Wówczas przeciwnik zostaje uderzony dwoma różnymi lariatami nadchodzącymi z dwóch różnych stron.
Podwójny Lariat wyprowadzany jest prosto w szyję co w przypadku trafienia oznacza dosłowne ścięcie głowy.
Aby wspólny atak się udał, obie osoby nie mogą się różnić w statystyce witalności o więcej niż 5 punktów, gdyż siła obu uderzeń musi być równa aby manewr się powiódł.
Lariatu nie jest łatwo uniknąć, nawet osoby posiadające Sharingan mogą mieć duże trudności jeżeli zostanie on wyprowadzony z zaskoczenia.

Chakra: 0
Efekt: +20 szybkości na czas użycia.
Wymaga: 40+ witalności
________________________________________________________________________________


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB