Konoha Senpū

Bliźniaczy atak Konoha Gōriki Senpū. Jedyną różnicą jest to, że w tym przypadku wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian, jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika. Technika nie wymaga użycia chakry.
Chakra: 0
Efekt: +5 do szybkości na czas użycia.
____________________________________________________________________________
Konoha Reppuu

Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. Taijutsu stosowane w przypadkach kiedy przeciwnik chce przeprowadzić bliższy atak wręcz. Shinobi podcina stopy przeciwnika, a gdy ten ma już upaść otrzymuje kolejnego kopniaka i zostaje odrzucony na kilka metrów. Ninja, który wykonuje technikę wytwarza delikatny podmuch wspomagający odpychanie przeciwnika.
Chakra: 0
Efekt: +10 do szybkości i +10 do zręczności na czas użycia.
Wymagane: Witalność większa o 10 punktów od przeciwnika aby być w stanie go odepchnąć.
____________________________________________________________________________
Konoha Shofuu

Polega na prostym, aczkolwiek bardzo silnym kopnięciu w górę. Można nim z powodzeniem przebić się przez gardę (obronę fizyczną) swojego oponenta lub rozbroić go z trzymanej aktualnie w ręku broni.
Chakra: 0
Efekt: +10 do szybkości i +10 do zręczności na czas użycia.
Wymagane: Zręczność równa 30 aby móc trafić w broń zaś witalność musi być większa o 10 punktów witalności aby taką broń można było wytrącić z rąk przeciwnika.
____________________________________________________________________________
Sennen Goroshi

Zabawna technika, stosowana zwykle by zniechęcić przeciwnika do walki. Shinobi składa pieczęć tygrysa a następnie uderza przeciwnika dwoma palcami prosto między jego pośladki. Nieszczęśnik odlatuje na wiele metrów i uderza o ziemię. Aby wykonać to jutsu, trzeba wyzbyć się wszelkich zahamowań.
Chakra: 0
Efekt: +10 do szybkości na czas użycia.
____________________________________________________________________________
Rakanken

Technika Taijutsu przypominająca zwykły cios kolanem. Rakanken jednak, wymierzony jest idealnie w splot słoneczny rywala, co powoduje chwilową utratę oddechu po trafieniu, a tym samym dezorientację. Atak jest dość szybki, a wykonywany w odpowiednim momencie potrafi być naprawdę nieprzewidywalny.
Chakra: 0
Efekt: +5 szybkości na czas użycia.
Wymagane: Aby spowodować u przeciwnika poważną utratę oddechu witalność musi być większa minimum o 15.
____________________________________________________________________________
Shigachan

Przydatne Taijutsu polegające na odpowiednim ustawieniu ciała i staranowaniu swego rywala. Obrażenia zadane przy tym ataku zależą od szybkości oraz w głównej mierze od witalności wykonawcy.
Chakra: 0
Efekt: +10 szybkości na czas użycia.
____________________________________________________________________________