Naruto PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie



NEWS

Wystartował I egzamin na Chunina wszystkie drużyny serdecznie zapraszamy!
Wyniki konkursu graficznego już za nami! Również lista użytkowników miesiąca została ogłoszona.






ŚWIAT

Brak

KONTAKT


Administracja:
Mellion - 16028310

Avarice - 49502673

Rinkiari - 9437415

Moderatorzy:
Gaizo - 1954380

Yami - 12310728

#1 17-03-2016 16:29:46

Mellion
xp0xew.jpg
Dołączył: 11-03-2016
Liczba postów: 713
Windows 8.1Chrome 49.0.2623.87

Ranga B

Brak natury

Dokugiri
2eyhn51.jpg
Polega na wypluciu ogromnej ilości trującego gazu z ust. Osoba która znajdzie się w zasięgu tej techniki umiera po 6 turach.
Ważne jest to że użytkownik odporny jest na ten typ trucizny (również stosowany przez innych graczy). Wielkość chmury nie przekracza 15-stu metrów.

Chakra: 5000
____________________________________________________________________________

Hari Jigoku
2uh0ew2.jpg
Technika umożliwiająca strzelanie włosami, które przyjmują postać ostrych jak brzytwa senbon.
Do wykonania tej techniki wymagane jest jednak posiadanie (niekoniecznie aktywnego) Hari Jizō ze względu na to, iż jutsu to bazuje właśnie na nim.

Chakra za senbon: 100
Wymaga: Hari Jizō
____________________________________________________________________________

Kage Bunshin no Jutsu
okvrb5.jpg
Najbardziej popularna technika klonowania. Użytkownik tworzy swoje repliki, które są jednak bardzo niewytrzymałe i znikają od jednego trafienia, a wszystkie informacje i doświadczenie jakie zdobyły wracają do właściciela.
W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki.
Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.

Klon posiada wszystkie umiejętności i techniki użytkownika.

Chakra: -
____________________________________________________________________________

Rasengan
295wtn6.jpg
Podobny do Chidori pod względem siły atak. Różni się on tym że nie potrzebuje pieczęci. Shinobi koncentruje chakrę w dłoni. Po kilku sekundach w tej dłoni pojawia się błękitna, wirująca z ogromną prędkością kula. Przy uderzeniu, przeciwnik odlatuje na dwadzieścia-parę metrów. Nawet najlepiej wyszkolony ninja nie przeżyje tego ataku. Siła zależy od witalności użytkownika.

Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 500
____________________________________________________________________________

Karasu Bunshin no Jutsu
21dk5f7.jpg
Technika polegająca na stworzeniu klona z kruków. Nie różni się prawie niczym od zwykłego Kage Bunshina. Kruczy kron również ginie po każdym otrzymanym obrażeniu, z tym, że zamienia się on w niewielkie stado kruków, latających wokół miejsca zniszczenia repliki.
Kruki utrzymują się jeszcze przez jedną turę po zniknięciu klona i mogą posłużyć jako częściowa zasłona lub wstęp do techniki Sanzengarasu no Jutsu, która w tym przypadku będzie kosztowała tylko połowę chakry ze względu na mniejszą liczbę ptaków koniecznych do przyzwania.
W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki.
Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.

Klon może korzystać ze wszystkich umiejętności i technik użytkownika

Chakra: -
Wymagania: Kuchiyose no Jutsu, pakt z krukami
____________________________________________________________________________

Ranjishigami no Jutsu
303eidt.jpg
Użytkownik wykorzystuje swoją chakrę by chwilowo zwiększyć przemianę materii w głowie co umożliwia mu manipulację własnymi włosami.
Włosy automatycznie stają się dłuższe a ich twardość porównywać można do stalowego drutu.
Użytkownik wystrzeliwuje włosy w stronę przeciwnika w celu unieruchomienia go lub co gorsza...Zmiażdżenia.
Oprócz wyżej wymienionych wariantów mamy jeszcze jeden, prawdopodobnie najbardziej zabójczy.
Po złapaniu oponenta, mamy możliwość utworzenia z włosów niezwykle ostrych kolców, które zadają rywalowi zabójcze obrażenia.
Przeciwnik o witalności mniejszej lub równej 40 nie jest w stanie uwolnić się z miażdżącego uścisku tej jakże wszechstronnej techniki.

Chakra: 5.000
Chakra za pojedynczy kolec: 1.000
Chakra za utrzymanie: 2.000
Wymaga: Hari Jizō
____________________________________________________________________________

Doton

Doton: Chidōkaku
2vc9af5.jpg
Użytkownik obniża lub podwyższa grunt otaczającego go terenu z dużą prędkością, pozwalając na stworzenie gigantycznej dziury w ziemi lub kawałka gleby wybijającego się w górę. Technika nie wymaga pieczęci, jednak użytkownik musi przyłożyć do ziemi obie dłonie.
Rozmiar obszaru poddanego technice, jak również jego głębokość może być kontrolowana przez użytkownika i ma zawsze kształt kwadratu. Maksymalna wielkość obszaru, na który działa technika zależna jest od witalności wykonawcy. Najmniejszy możliwy rozmiar to kwadrat 1m x 1m.

Wymagana witalność:
10 - maks. kwadrat 20x20
20 - maks. kwadrat 40x40
30 - maks. kwadrat 60x60
40 - maks. kwadrat 80x80
50 - maks. kwadrat 100x100
itd.

Chakra za 1m²: 100
Chakra za wyniesienie/opuszczenie 1m: 100
____________________________________________________________________________

Doton: Chou Kajuugan no jutsu
1i6pz.jpg
Technika ta wymaga wcześniejszego zastosowania Doton: Kengan No jutsu. Jest to niesamowicie silne uderzenie, zdolne przebić się przez praktycznie każde jutsu obronne oraz większość broni. Technika przy uderzeniu niszczy podłoże w promieniu 10m od uderzenia. Nie wymaga pieczęci.

Chakra za Uderzenie: 3 000
Dodatkowe: +20 witalności
Wymaga: Doton: Kengan No jutsu
____________________________________________________________________________

Doton: Chōkeijūgan no Jutsu
30c2cld.jpg
Wykonawca techniki drastycznie zmniejsza masę wybranego obiektu poprzez dotknięcie go. Dzięki temu jest w stanie podnosić rzeczy, których normalnie nie byłby w stanie (np. wielkie głazy). Czym wyższa ranga wykonawcy, tym większe i cięższe przedmioty potrafi unieść po użyciu jutsu. Przykładowo, osoby z rangą Legendarnego Sannin będą w stanie utrzymać nawet ogromne meteoryty. Technika nie wymaga pieczęci.

Chakra: 5000
____________________________________________________________________________

Doton: Dorō Dōmu
10mrmef.jpg
Użytkownik wykonuje kilka pieczęci i wytwarza wokół przeciwnika kamienną kopułę. Stworzona kopuła sama się regeneruje pobierając chakrę uwięzionych w środku ninja, przez co jest niebywale trudna do zniszczenia. Użytkownik przykłada do niej dłonie przez co wysysa chakrę osób znajdujących się wewnątrz w tempie 2000 jednostek na turę, dzięki czemu technika nie wymaga utrzymania. Słabym punktem techniki jest to, że twórca musi cały czas trzymać ręce na kopule, przez co nie może wykonywać innych technik oraz to, że jest osłabiona blisko tylniej części (w stosunku do użytkownika).

Chakra: 6000
____________________________________________________________________________

Doton: Doryuu Heki
izqbs3.jpg
Owe jutsu polega na wytworzeniu (wypluciu z ust lub skorzystania z ziemi pod stopami) przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie np. przez wodnymi atakami. Przez zaporę mogą się przebić tylko potężne jutsu.

Chakra: 3000
____________________________________________________________________________

Doton: Dosekiryū
2rxxr4j.jpg
Użytkownik po złożeniu kilku pieczęci jest w stanie utworzyć błotnego smoka, którym może dowolnie sterować i atakować. Do jego stworzenia wymagana jest obecność wody oraz zwykłej ziemi na polu walki, lub jakiegoś zbiornika z błotem (np. bagna). Smok jest podatny na większość technik Raiton i znika po uderzeniu w większy cel.

Chakra: 5000
Chakra za utrzymanie: 1000
____________________________________________________________________________

Doton: Doseki
65yfww.jpg
Użytkownik uderza w ziemie podnosząc ją nieznacznie pod sobą, po czym uwalnia obszerną rzekę błota pochłaniającą obszar co najmniej 30 metrów przed nim. Jeżeli przeciwnik zostanie trafiony tą techniką, będzie miał duże trudności z wydostaniem się.
Chakra: 8000
____________________________________________________________________________

Doton: Gōremu no Jutsu
rbisqs.jpg
Ta technika umożliwia użytkownikowi stworzenie ogromnej, humanoidalnej kreatury składającej się ze skały, która może być wydalona z ust użytkownika lub utworzona z pobliskiego otoczenia. Rozmiar golema wynosi 15 metrów wysokości. Jest bardzo wytrzymały i może służyć jako dodatkowe wsparcie lub po prostu jako ruchoma tarcza.

Chakra: 5000
Chakra za utrzymanie: 1.000
____________________________________________________________________________

Iwa Bunshin no Jutsu
x6eavk.jpg
Użytkownik tworzy w okolicy do 5m od siebie kamiennego klona. Jego wygląd nie musi być identyczny jak wykonawcy techniki, co więcej, może przypominać innych ludzi. Jest wytrzymalszy niż zwykły Kage Bunshin i nie zostaje zniszczony po zwykłym uderzeniu (zależnie od witalności wykonawcy techniki). Po zniszczeniu klona zamienia się on w kawałki kamienia.
W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki.
Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.

Klon może korzystać ze wszystkich umiejętności i technik użytkownika z zakresu Doton.

Chakra: -
____________________________________________________________________________

Doton: Kengan No jutsu
9a5kzn.jpg
Technika mająca na celu zmianę naszych kończyn, nóg oraz rąk, w litą skałę. Ma ona niszczycielską siłę, jest w stanie zniszczyć praktycznie większość zbroi czy zwykłych jutsu obronnych. Do wykonania jutsu potrzebny jest jeden gest.

Chakra za Kończyne: 3 000
Chakra za utrzymanie: 500
Dodatkowe: +30 witalności (uwzględnianie tylko w miejscu w którym powstała technika)
____________________________________________________________________________

Doton: Otoshibuta
2yzlqgw.jpg
Użytkownik tworzy ogromną kopułę z ziemi, w kształcie dzika, która pojawia się wysoko w powietrzu, po czym spada na wybrany cel, zamykając go wewnątrz. Kopuła jest bardzo wytrzymała ale jak każda technika typu Doton jest wyjątkowo podatna na silne techniki typu Raiton.

Chakra: 10 000
____________________________________________________________________________

Fuuton

Fūton: Fūjin no Jutsu
qyz9qg.jpg
Niezwykle specyficzna, a zarazem skuteczna technika natury Fūton.
Użytkownik uwalnia z ust strumień wiatru o wysokiej prędkości i sile, który zawiera w sobie cząsteczki pyłu i jest zdolny poważnie uszkodzić wszystko, co stanie mu na drodze.
Gotowa technika kierowana jest w linii prostej wzdłuż rąk, które użytkownik ustawia tuż przed swoimi ustami po wykonaniu pieczęci.
Trafienie przeciwnika tym jutsu oznacza jego natychmiastową śmierć. Techniką nie można manewrować ani skręcać.

Chakra: 4.000
________________________________________________________________________________

Mugen Sajin Daitoppa
fazu4w.jpg
Ninja kumuluje w płucach chakrę i miesza ją z powietrzem, po czym wypuszczając je z ust odpycha wszystko w promieniu 30 metrów, z siłą huraganu które może powalić drzewa.
Poza samym odepchnięciem oponent nie otrzymuje żadnych dodatkowych obrażeń. Jutsu może być także używane przez Jinchuuriki na dowolnym ogonie lecz używa się do niego demonicznej chakry znacznie zwiększającej siłę techniki.

Chakra: 5000
Chakra Jinchuuriki: 15 000
________________________________________________________________________________

Fuuton: Shinkudaigyoku
rkot49.jpg
Technika polega na wypuszczeniu z ust ogromnej kuli powietrza, która uderzając w przeciwnika odpycha go na znaczną odległość, zadając średnie obrażenia.
Jest to słabsza wersja techniki Mugen Saijin Daitoppa.

Odległość odepchnięcia techniki:
Ranga B - 10m
Ranga A - 15m
Ranga S - 20m

Chakra: 2.000
________________________________________________________________________________

Fūton: Shinkūjin
30mli6r.jpg
Użytkownik wydycha z ust nasiąkniętą wiatrem chakrę prosto na broń w celu zwiększenia jej ostrości, zasięgu i śmiertelności.
Przykładowym użyciem owej techniki jest nasączenie nią Kunai tak by przypominał on prowizoryczną, wzmocnioną czakrą Katanę.
Technika może zostać użyta na każdym rodzaju Broni. Efekt techniki przypomina nieco Hien, gdzie chakra wiatru wzmacnia ostrze broni. Technika nie wymaga pieczęci. Nie może być używana w połączeniu z linkami.

Chakra za broń: 3 000
________________________________________________________________________________

Fuuton: Shinkūha (B)
XGSiGRR.png
Użytkownik składa 3 znaki, nabiera do ust powietrza i wydmuchuję mocno na zewnątrz jednocześnie wykonując "zamach" głową w wybranym kierunku. Użytkownik wysyła skompresowane powietrze na przeciwko siebie na odległość 15 metrów powodując silne cięcia wyłączające z walki przeciwników. Technika jest techniką obszarową, może zranić wielu wrogów jednocześnie.
Chakra: 7.000
________________________________________________________________________________

Katon

Katon: Daibakuretsu no Jutsu
2i1e09.jpg
Po przyłożeniu dłoni do ziemi wokół przeciwnika wyłaniają się dziesiątki wybuchowych notek, które pędzą w jego kierunku by owinąć się od pięt wzwyż.
Gdy umieszczą się wokół nóg celu, notki natychmiastowo wybuchają, pochłaniając je w ogromnej eksplozji, wzmacnianej reakcją łańcuchową. Tylko przeciwnicy z witalnością 50 + są zdolni przeżyć ten atak.
Jednak z dużymi obrażeniami, które praktycznie wykluczają z dalszej walki.

Chakra: 10.000
Wymagania: Bakuretsufuu
________________________________________________________________________________

Katon: Gouryuuka no Jutsu
z4x3m.jpg
Po złożeniu pięciu pieczęci, użytkownik wypluwa niszczycielski płomień zdolny zniszczyć nawet skały.
Siła ognia jest tak wielka, że osoba która się z nim spotka ginie.
Płomień lecący w przeciwnika przybiera kształt i wygląd smoka, stąd nazwa techniki.

Chakra: 5000

Poziom 2 (Katon: Ryūen Hōka no Jutsu)
oftve8.jpg
Użytkownik składa jedną pieczęć, a następnie nabiera powietrza do płuc i wypuszcza z ust kilka kul ognia, które momentalnie przybierają kształt i wygląd smoczych głów.
Kule te z ogromną prędkością szybują w stronę przeciwnika. Doświadczony użytkownik potrafi umiejętnie kontrolować ogień i zmieniać nieznacznie tor lotu pocisków,
co oznacza, że atak może okazać się bardzo trudny do uniknięcia.
Maksymalna liczba pocisków jakie można wytworzyć w w jednej turze to 5

Chakra za pocisk: 4000
________________________________________________________________________________

Hai Seki Shou
16nm05.jpg
Shinobi, po skumulowaniu chakry i złożeniu odpowiednich pieczęci, wydmuchuje w stronę przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu.
Po skończeniu tego procesu, popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia. Chmura może zająć obszar nawet do 15 metrów.

Chakra: 6000
________________________________________________________________________________

Katon: Shawā no Bōru
29apuvo.jpg
Użytkownik tworzy dookoła siebie liczne kule ognia (o średnicy około jednego metra) przy pomocy zaledwie kilku pieczęci, a następnie bombarduje przy ich pomocy dany obszar.
Kule nie są samonaprowadzające, dlatego najlepiej sprawdzają się podczas walki z wieloma przeciwnikami na raz.

Chakra za kulę: 1000
Wymaga: Techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu
________________________________________________________________________________

Raiton

Chidori
21jzp6x.jpg
I Poziom
Shinobi wykonuje 3 pieczęcie, po czym opuszcza rękę nad ziemię, podtrzymując ją drugą dłonią. Po pewnym czasie zaczyna pojawiać się świecąca kula, z której emanuje potężna, elektryczna energia. Podczas wykonywania ataku słychać jazgot 1000-ca ptaków, skąd nazwa techniki. Przeciwnik trafiony tym potężnym jutsu umiera.

Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 1000

Poziom II (od ninjutsu rangi A)
Shinobi potrafi wytworzyć technikę bez użycia pieczęci. Wyładowania zmieniają swoją formę. Nie są teraz kulą trzymaną przez użytkownika, a otaczają całą jego dłoń. Dzięki temu technika jest dużo bardziej zabójcza i efektywniejsza. Podczas wykonywania ataku słychać jazgot 1000-ca ptaków, skąd nazwa techniki. Przeciwnik trafiony tym potężnym jutsu umiera.

Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 500
________________________________________________________________________________

Chidori no Senbon
335dtap.jpg
Technika polega na wystrzeleniu kilku igieł stworzonych z elektryczności (bezpośrednio z Chidori).
Igły takie niszczą wszystko co spotkają na swojej drodze, a po uderzeniu w przeciwnika przebijają jego ciało na wylot. Jutsu używane bez pieczęci.

Chakra za Senbon: 500
Wymaga: Chidori (aktywne)
________________________________________________________________________________

Chidori Nagashi
im8dvn.jpg
Chidori Nagashi jest bardzo przydatną techniką, gdyż jest zarówno obroną jak i atakiem. Bazując na podstawowym Chidori, shinobi pokrywa teren wokół siebie silnymi wyładowaniami elektrycznymi, którymi może zranić do kilku przeciwników jednocześnie. Mimo wysokiej skuteczności technika zużywa duże ilości chakry. Jej zasięg wynosi około 5 metrów od ciała użytkownika. Może on również przekierowywać tę energię w dowolną część swojego ciała oraz na przedmioty, jak np. katana. Technika nie wymaga pieczęci.

Chakra: 6000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymaga: Chidori

2dmi2k5.jpg
Przy skupieniu techniki w jednej z rąk, powstaje tzw. "Ostrze Chidori" o zasięgu około 5 metrów, które bez problemu przebija ciało przeciwnika lub przeciwników w wybranym punkcie. Aby wykonać owe jutsu, należy wcześniej aktywować zwykłe Chidori. Technika nie wymaga pieczęci.

Chakra za ostrze: 2000
Chakra za utrzymanie: 500
Wymaga: Aktywowanego Chidori
________________________________________________________________________________

Raiton: Gian
2rf4waa.jpg
Technika polegająca na wystrzeleniu z ust potężnym promieniem energii, który ma kształt bicza.
Jest on bardzo silny, zdolny przebić nawet skałę. W przypadku większej ilości przeciwników można wytworzyć kilka mniejszych elektrycznych wiązek, które są nieco słabsze jednak nadal zadają spore obrażenia. Do użycia techniki potrzebna jest tylko jedna pieczęć co także jest jej zaletą. Jedna z najsilniejszych technik typu Raiton. Jej zasięg to maksymalnie 10 metrów.

Chakra za bicz: 4000
Chakra za wiązkę: 5000
________________________________________________________________________________

Raiton Kage Bunshin no Jutsu
5a145j.jpg
Technika polega na wytworzeniu klona, który z wyglądy przypomina zwykłego Kage Bunshina.
Ten jednak zbudowany jest z energii elektrycznej i gdy przeciwnik go zniszczy lub użytkownik sam zdecyduje się go pozbyć, wybucha wytwarzając dosyć silny ładunek elektryczny zdolny sparaliżować ofiarę na okres 2 tur. Paraliż można przełamać mając przynajmniej 15 punktów witalności więcej od użytkownika, jednak ładunek elektryczny spowalnia pracę naszych mięśni, przez co do końca walki odczuwamy efekty uboczne (spowolnienie).
W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki.
Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.

Klon posiada wszystkie umiejętności i techniki użytkownika z zakresu Raiton.

Chakra: -
________________________________________________________________________________

Raiton: Kangekiha
hwifqd.jpg
Posiadacz wypuszcza w stronę wroga pokaźną falę elektryczności o dużym zasięgui, maksymalnie 20 metrów, która poważnie go rani.
W zetknięciu z wodą atak może być śmiertelny.

Chakra: 5000
________________________________________________________________________________

Suiton

Suiton: Bakusui Shouha
2rq21ae.jpg
Technika polegająca na wypluciu ogromnych ilości wody, które błyskawicznie zalewają pole walki.
Gdy wszystko już jest pod wodą, shinobi może dowolnie ją kontrolować, co daje wielką przewagę nad przeciwnikiem.
Technika niezwykle przydatna w walce z wieloma wrogami na raz.
Jedynym minusem tej techniki są olbrzymie pokłady chakry wykorzystywane do jej użycia. (/):

Ranga B - 200 metrów / 10 metrów
Ranga A - 300 metrów / 15 metrów
Ranga S - 500 metrów / 20 metrów

Kontrola wody nie pozwala na plagiatowanie pozostałych technik Suiton (np. wodne smoki, wiry itp). Ogranicza się do tworzenia fal oraz samego poruszania nią.

Chakra: 8000
Chakra za utrzymanie: 2000
________________________________________________________________________________

Suiton: Daibakufu no Jutsu
amqscz.jpg
Jutsu tworzące wielki wodny wir, skierowany w stronę przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niezwykle potężna.
Taki wir jest zdolny zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. (maksymalnie 25 metrów).

Chakra: 6 000
________________________________________________________________________________

Suiton: Goshoku Zame
2w4xyiv.jpg
Technika przydatna wyłącznie w walce z otoczeniem wodnym.
Polega na złożeniu jednej pieczęci i wytworzeniu kilku rekinów z chakry, poruszających się pod wodą.
Drapieżniki są niezwykle szybkie i w pełni kontrolowane przez użytkownika. Mogą być unieszkodliwione tylko po śmierci używającego.
Mogą być także zniszczone przy użyciu jutsu, mają jednak wyjątkową zdolność do regeneracji ran, przy użyciu otaczającej ich wody. By się ich pozbyć należy całkowicie zniszczyć ich strukturę.
Rekiny nie są w stanie samodzielnie namierzać swojego celu. Atakują przeciwnika tak długo jak widzi go użytkownik techniki. Jeżeli oponent znajduje się poza jego zasięgiem, rekiny po prostu krążą w wodzie czekając na wytyczne. W przypadku kontrolowania większej ilości rekinów (czterech lub wyżej) użytkownik musi zachować sporą koncentrację przez co nie jest w stanie wykonywać żadnych innych technik (nie dotyczy utrzymania aktualnie używanych).

Chakra za rekina: 3000
________________________________________________________________________________

Kirigakure no Jutsu
33yga2w.jpg
Technika polegająca na wywołaniu mgły, która roztacza się nad pobliskim terenem. Dzięki temu przeciwnik nie może nic zobaczyć. Ta technika w połączeniu z doskonałym maskowaniem stwarza idealne szanse dla skrytobójców. Niestety technika wymaga wody (im więcej jej w okolicy tym gęstsza mgła), a jej wykonawca także nic nie widzi.
Istnieje także możliwość wypuszczenia mgły z ust. Rozchodzi się ona bardzo szybko jednak nie jest tak gęsta jak w przypadku wsparcia się zbiornikiem wodnym.

Jedynie użytkownicy Byakugan są w stanie patrzyć przez mgłę.

Chakra: 2.000
Chakra (z ust): 4.000
Chakra za utrzymanie: 500
________________________________________________________________________________
Mizu Bunshin no Jutsu
9hl1mo.jpg
Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardzo podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walki jednak może być kontrolowany przez użytkownika tylko w odległości 100m od niego. Do stworzenia klonów potrzebna jest woda.
W momencie wykonywania techniki, chakra używającego dzieli się na tyle części ile stworzył klonów. Np. przy tworzeniu jednego - chakra zostaje podzielona na dwie części, natomiast przy stworzeniu czterech - na pięć części. Poziomy chakry poszczególnych klonów należy zapisywać w każdej rundzie razem ze swoim własnym przy użyciu skryptu ukrywającego.
Po zniszczeniu klona lub jego odwołaniu, do ciała użytkownika wraca jedynie 50% posiadanej przez niego chakry, dlatego warto się dobrze zastanowić przed użyciem tej techniki.
Ilość klonów możliwych do stworzenia jest nieograniczona, jednak poziom chakry żadnego z nich nie może być w chwili pojawienia się niższy niż 1000.
Klon posiada wszystkie umiejętności i techniki użytkownika z zakresu Suiton.

Chakra: -
________________________________________________________________________________

Kokuun no Jutsu
29blk4w.jpg
Nietypowe jutsu natury Suiton. Użytkownik składa serię znaków, a nad polem walki pojawia się kilka ciemnych, charakterystycznych chmur, z których następnie pada czarny deszcz.
W rzeczywistości, spadające krople to dziwna substancja, przypominająca zapachem i swą gęstością ropę naftową.
Technika działa na obszarze o średnicy 10, 20, 30, 40 lub maksymalnie 50 metrów - w zależności od tego ile chakry zużyje shinobi.
Gdy czarny deszcz zaleje już wyznaczony miejsce (trwa to 1 turę), wystarczy nawet zwykła iskra by wszystko doszczętnie spłonęło - substancja jest bardzo łatwopalna.

Chakra za 10m: 4000
Chakra za 20m: 5000
Chakra za 30m: 6000
*Chakra za 40m: 7000
**Chakra za 50m: 8000
* - Ranga A
** - Ranga S
________________________________________________________________________________

Suiton: Mizurappa
n1qgi8.jpg
Technika polegająca na wypuszczeniu z ust skoncentrowanego strumienia wody o zasięgu maksymalnie 5 metrów. Użytkownik posiada możliwość kontrolowania toru lotu techniki jak również jej siły. Dobre wykorzystanie tego Jutsu potrafi przysporzyć przeciwnikowi sporych kłopotów.
Użyta z bliska może zabić lub połamać wszystkie kości.

Chakra: 4.000
Chakra za utrzymanie: 1.000
________________________________________________________________________________

Suiton: Suishouha
io0kkk.jpg
To jutsu wykorzystuje wodę do stworzenia wiru, a następnie wysłania go w stronę przeciwnika w formie ogromnej fali.
Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko co napotka na swojej drodze. Jutsu wymaga obecności wody.

Chakra: 10 000
________________________________________________________________________________

Suiton: Suiryuudan no Jutsu
24b6a2f.jpg
Potężny atak tworzący wielki strumień wody, zamieniający się z kolei w ogromnego wodnego smoka. Kontrolowany przez użytkownika smok gotów jest przygnieść przeciwnika ogromnym ciężarem lub zaatakować masywnym cielskiem. Można wytworzyć tylko jednego smoka na raz, ponieważ wykonanie pieczęci zajmuje sporo czasu. Technika wymaga obecności wody.

Chakra: 5000
Utrzymanie: 1000
________________________________________________________________________________


.
.
..
.
.


ealdhz.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Administrator Główny mod Moderator Student Akademii Genin Chunin Tokubetsu Jounin Jounin Sannin Legendarny Sannin
Forum Naruto PBF podlega ścisłej ochronie praw autorskich. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie jakiegokolwiek materiału bez zgody autorów jest niezgodne z prawem.
Toplisty
PBF Wars .: ANIME TOP100 :. Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
Wymiana
BlackButler HogwartDream

Stopka

Forum oparte na FluxBB