________________________________________________________________________________
Infūin: Kai (D)
Technika ta pozwala na uwolnienie czakry zgromadzonej przez nas w pieczęci byakugo. Nie wymaga pieczęci.
Chakra: 0
Dodatkowo: 5 PR za uwolnienie większego zbiornika
Wymaga: Byakugō no In (S)
________________________________________________________________________________
Chakura no Mesu (C)

Ta technika medyczna formuje czakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Chakura no Mesu może rzeczywiście zrobić cięcie w ciele, nie tworząc otwartej rany, ograniczając ryzyka zakażenia.
Chakura no Mesu może zostać użyta również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie Chakura no Mesu ofensywnie jest bardzo nietypowe. W ożywionej walce, nawet największy medyczny ninja nie będzie w stanie trafić dokładnie, dla śmiertelnych cięć, ale nadal może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, co powoduje, że cel jest unieruchomiony.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 1000
________________________________________________________________________________
Shōsen Jutsu (C)

To medyczne ninjutsu pozwala użytkownikowi przyspieszyć naturalny proces leczenie ciała, poprzez wysyłanie czakry z rąk do rany lub uszkodzonej części ciała. To pozwala użytkownikowi na leczenie pacjenta bez potrzeby używania sprzętu medycznego i przeprowadzania operacji, co jest bardzo przydatne na polu bitwy. Technika może zostać użyta zarówno do leczenia zewnętrznych jak wewnętrznych ran. Konieczne jest dobranie odpowiedniej ilości czakry do poważności uszkodzenia lub rany. Technika może zostać także wykorzystana ofensywnie poprzez wysłanie nadmiaru czakry do ciała pacjenta, użytkownik może przeciążyć krążenie pacjenta, wpędzając go w stan śpiączki
Ranga C:
Proste płytkie rany
Chakra: 2000
Ranga B:
Średnie rany, trwa 2 tury
Chakra: 3000
Ranga A:
Ciężkie rany trwa 3 tury
Chakra: 5000
Przeciążenie krążenia 2 tury
Chakra: 3000
________________________________________________________________________________
Ranshinshō (B)

Energiczne uderzenie z użyciem chakry w tył głowy przeciwnika atakujące bezpośrednio układ nerwowy. Przy pomocy tej techniki przez 3 tury przeciwnik posiada odwrócony ruch kończynami czyli: ruch lewą ręką odpowiada ruchowi prawą nogą, ruch prawą ręką ruchowi lewą nogą itd.
Gdy przeciwnik połapie się o co chodzi co trwa 1 turę lub od razu jeśli zna technikę posiada szybkość i zręczność obniżone o połowę na okres działania techniki.
Chakra: 4000
________________________________________________________________________________
Sōzō Saisei (A)

Technika, która zamiast leczyć sprawia przyśpiesza dzielenie się komórek w ciele, co zastępuje martwe nowymi. Ogromnym minusem techniki jest to, że jej użycie skraca życie użytkownika z racji, że liczba podziałów w organizmie jest ograniczona. Po złożeniu pieczęci technika ta działa maksymalnie do 5 tur. Użytkownik zyskuje na ten czas coś na wzór "nieśmiertelności" z tym, że leczenie dzieje się świadomie i musi on na to poświęcić część uwagi co wiąże się z wolniejszym wykonywaniem technik. Po zakończeniu działania techniki nasze statystyki spadają o 10 punktów. Można użyć raz na walkę/misje.
Chakra: 7000
Chakra za utrzymanie: 4000
Wymaga: Shōsen Jutsu
________________________________________________________________________________
Katsuyu: Mōryōjika (A)

Do wykonania tej techniki potrzebujemy paktu ze ślimakami. Pozwala ona za pośrednictwem tych summonów leczyć sojuszników. Na czas leczenia nie możemy się poruszać. Plusem jest to, że dzielimy świadomość ze ślimakami oraz leczenie działa niezależnie od odległości. Leczenie średnich obrażeń trwa 3 tury.
Chakra: 500
Chakra za utrzymanie: 500
Wymaga: Pakt z Katsuyuu, Shōsen Jutsu
________________________________________________________________________________
Ninpō Sōzō Saisei (S)

Ostateczna technika medycznego ninja, która pozwala mu angażować się w walkę bez strachu o obrażenia, ponieważ zostają natychmiastowo wyleczone dopóki medyczny ninja posiada chakrę. Minusem techniki jest to, że wymaga ona ogromnych pokładów chakry co wiąże się z potrzebą użycia pieczęci Byakugo by móc ją skutecznie stosować. Leczenie dzieje się automatycznie i nie możliwym jest umrzeć podczas działania tej techniki. Technika automatycznie dezaktywuje się jeśli nasza chakra miałaby by spaść do poziomu poniżej 100. Po jej zakończeniu tracimy przytomność. Na utrzymanie techniki nie musimy poświęcić żadnej uwagi (nadal obciąża system chakry, ale szybkość wykonywania innych technik jest taka jakby nie obciążała).
Chakra: 20.000
Chakra za utrzymanie: 10.000
Wymaga: Sōzō Saisei
________________________________________________________________________________
Byakugō no In (S)

Jest to specjalna pieczęć, którą opanowali tylko nieliczni z medycznych shinobi. Przyjmuje ona wygląd rombu. Pozwala ona na zgromadzenie ogromnych ilości chakry przez duży okres czasu by użyć ich w razie potrzeby. Procesu odkładania nie można jednak zatrzymać (jeśli to zrobimy musimy zacząć od nowa). Na okres odkładania trwający 30 dni posiadamy 4000 chakry mniej. Po uwolnieniu pieczęci posiadamy natomiast 102 000 chakry więcej. Można posiadać maksymalnie 2 zbiorniki z tym, że jeden z nich służy do codziennych czynności i jest znacznie mniejszy. Jego zapełnianie trwa także mniej, 10 dni i na ten czas posiadamy 1000 chakry mniej. Po uwolnieniu chakry z mniejszego zbiornika posiadamy 10 000 chakry więcej. W przypadku zapełniania obu zbiorników posiadamy 5000 chakry mniej.
Chakra: 0
________________________________________________________________________________